ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בתיעוד

מפגן התמיכה המרגש של שוטרי משטרת ישראל לניצולי השואה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה תש"פ בצל המאבק בנגיף קורונה: שוטרי ישראל מצדיעים לשורדי השואה והקשישים בבתי האבות ודיור מוגן • צפו בתיעוד. צילום: דוברות המשטרה

מפגן התמיכה המרגש של שוטרי משטרת ישראל לניצולי השואה
משטרת ישראל מצדיעה לניצולי השואה צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל קיימה הבוקר, מפגן הצדעה מיוחד לאוכלוסיית שורדי השואה והאזרחים הוותיקים המתגוררים בבתי אבות ודיור מוגן ברחבי מדינת ישראל. אוכלוסיית הקשישים נמצאת בימים אלו במרכז המאבק בנגיף הקורונה, מבודדת מזה זמן רב מקרוביהם ובני משפחתם, מרביתם חשים בעת זו את הבדידות והריחוק מהקהילה.

היום לקראת השעה 10:00 התייצבו עשרות ניידות משטרה בהן קציני ושוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג״ב ממול לכ-180 בתי אבות ומתחמי הדיור המוגן ברחבי הארץ בהם מתגוררת אוכלוסיית "גיל הזהב", ועמדו דום יחד עם דיירי המקום בעת צפירת הזיכרון בת שתי דקות.

טרם הישמע הצפירה, כרזו השוטרים לדיירי המקום מסר מיוחד במטרה להוקיר את תרומתם למדינת ישראל ולחזק את ידיהם. רגעים אלו היו מרגשים באופן יוצא דופן והעמיקו את תחושת הכבוד והאחווה ההדדית שבין האזרחים הותיקים לבין אלו המגנים עליהם.

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, שיבח את היוזמה היחודית והמרגשת, שהביאה לידי ביטוי בצורה דרמטית את העוצמה של משטרת ישראל בעבודתה עם הקהילה בתקופה מאתגרת זו. אמש בפקודת יום הזיכרון לשואה ולגבורה כתב לשוטרים: ״אנחנו נמצאים כעת בעיצומו של אירוע משברי עולמי, וגם היום מתגלה החברה הישראלית במלוא עוצמתה המוסרית והערכית. שוטרי ואזרחי מדינת ישראל נחלצים לעזרת כל אדם באשר הוא. זה סוד כוחה של החברה הישראלית בכלל ומשטרת ישראל בפרט. הערכים והמורשת שאנו מבקשים להנחיל כארגון הם המחויבות האישית של כל שוטר להמשך קיומה של מדינת ישראל דמוקרטית וחזקה, ושמירת כבוד האדם באשר הוא אדם. זכר השואה והלקחים העולים ממנה מאירים את השירות במשטרת ישראל. יש לנו זכות להיות חלק מעמודי התווך של מדינת ישראל, היהודית והדמוקרטית המגשימה את חזון הדורות, ודואגת כי לעולם לא עוד!".

משטרת ישראל יום השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד