י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בלעדי במכבי: תשובות לנבדקי הקורונה בהודעה טלפונית

במכבי, שהקימה עשרות רבות של עמדות בדיקה בכל הריכוזים החרדיים בארץ, פיתחו מערכת טכנולוגית לעדכון נבדקי הקורונה בתשובות הבדיקה • מנכ"ל מכבי מר רן סער: "פועלים עם מיטב הטכנולוגיות על מנת לספק זמינות מלאה ושירות מיטבי, תוך הפגנת רגישות, חמלה, מחויבות ומקצועיות"

בלעדי במכבי: תשובות לנבדקי הקורונה בהודעה טלפונית
מרפאת הקורונה של מכבי צילום: יח"צ

במכבי שירותי בריאות ממשיכים להנגיש את מכלול השירותים המתקדמים ביותר לכלל החברים, ובימים אלו השיקו במכבי מערך טלפוני ממוחשב ונרחב למסירת תשובות בדיקות קורונה לחברי מכבי שאינם מחזיקים ביוזר וסיסמה לשירותי הדיגיטל . מדובר בשירות ההודעות שנועד להקל על העברת תשובת בדיקת הקורונה במגזר החרדי שאינם חשופים לשירותי הדיגיטל

בהוראת משרד הבריאות וכדי למנוע עומס מיותר על מערכת הבריאות, פנו עד כה קופות החולים בפנייה ישירה לחולי הקורונה רק כאשר התשובה לבדיקתם הייתה חיובית והם נדרשו לליווי רפואי. מנגד, כאשר התשובה הייתה שלילית, הועברה התשובה לנבדק רק באמצעות הודעה טלפונית.

במכבי שירותי בריאות, בה חברים מאות אלפי מבוטחים חרדיים, הבחינו בקושי המלווה את נבדקי הקורונה מהמגזר החרדי, כאשר התשובות הגיעו אליהם באיחור – בין אם מדובר בתשובה חיובית ובין אם מדובר בתשובה שלילית. כיוון שפנייה ישירה לכל נבדק ובכל תשובה אינה אפשרית בשל העומס שייגרם על המערכת, שקדו באגף שירות ושיווק של מכבי על פתרון, שהורכב בתיאום המערך  המשפטי של הקופה ומערכות מידע. בתום עבודה מאומצת הודיעו בימים האחרונים במכבי על הפעלת השירות.

מכבי שירותי בריאות נמצאת בחוד החנית בכל הקשור לפעילות בתקופת הקורונה, כאשר כלל הצוותים מגויסים למערכה בה עומדת מכבי בהצלחה. בין היתר הקימה מכבי עשרות רבות של מרכזים ייעודים לבדיקת קורונה לחברי הקופה, בהם גם עמדות בדיקה ניידות שהוצבו גם במרכזים החרדיים השונים בכל רחבי הארץ. בנוסף, על למנת לקצר את הליכי הבדיקה והעדכון, מכבי מבצעת בעצמה את כלל תהליך הבדיקה: נטילת דגימה באמצעות מטושים, בדיקה של הדגימה במעבדה המרכזית של מכבי ודיווח ישיר לחברים.

בנוסף, מכבי מפעילה מגוון שירותי רפואה מרחוק וגם את שירות 'תור טלפוני' עם כ-1,500 רופאי משפחה ורופאי ילדים שמעניקים שירות רפואי וייעוץ מקצועי מקיף ופרטני טלפוני לחברי מכבי, בתיאום תור מראש באמצעות מוקד זימון התורים "מכבי ללא הפסקה" בטלפון *3555 ובערוצים הדיגיטליים של מכבי. לצד זאת מציעים במכבי שירות משלוח תרופות עד הבית לחברים המבוגרים.

לדברי מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "אנו במכבי שירותי בריאות פועלים כל העת כדי להבטיח רציפות באספקת כל השירותים הרפואיים לכלל חברי מכבי 24/7 בזמינות מלאה וברמת השירות המיטבית, תוך הפגנת רגישות, חמלה, מחויבות ומקצועיות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים".

מכבי שירותי בריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד