י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כך גילה משרד החקירות החרדי את זיוף הכשרות

אנו רוצים להאמין שאנו חיים בעולם טוב שבו הכול ברור לנו, ואיש אינו משקר לנו. אבל מה קורה כאשר האנשים שסביבנו מתחילים להתנהג בצורה שונה ממה שציפינו? כמו חברים טובים אשר מתחמקים מאתנו כמסתירים דבר מה? לפעמים אין ברירה אלא לשכור את שירותיו של בלש פרטי מקצועי, לבצע מעקב אחר החשודים ולגלות את האמת

כך גילה משרד החקירות החרדי את זיוף הכשרות
חקירות פרטיות צילום: pixsabay

חוקר פרטי – להגיע אל האמת

אנו רוצים להאמין שאנו חיים בעולם טוב שבו הכול ברור לנו, ואיש אינו משקר לנו. אבל מה קורה כאשר האנשים שסביבנו מתחילים להתנהג בצורה שונה ממה שציפינו? כמו חברים טובים אשר מתחמקים מאתנו כמסתירים דבר מה? לפעמים אין ברירה אלא לשכור את שירותיו של בלש פרטי מקצועי, לבצע מעקב אחר החשודים ולגלות את האמת.

בלש פרטי אינו שוטר

אנשים נוטים לבלבל בין תפקידם של שוטרים וחוקרים פרטיים. ואכן, שני אנשי מקצוע אלה מבצעים פעולות דומות כמו מעקבים, צילום סמוי או גילוי האזנות. אך בעוד השוטר אוכף את החוק, הרי שהבלש אוסף את המידע ומביא אותו ללקוח שלו. כמובן, כל החקירות מבוצעות באמצעות החוק, ולא אחת שוטרים וחוקרים פרטיים עובדים אלה לצד אלה אם מתעורר בכך הצורך.

מדוע שנרצה לעקוב אחרי מישהו?

אמנם מעקב אחרי אנשים נשמע בלתי מוסרי ממבט ראשון, אבל לפעמים אין ברירה. כך למשל, הורים מודאגים המבחינים בכך שבנם המתבגר יוצא מהבית בשעות מאוחרות, אינם יכולים להתעמת איתו מחשש שיתנגד להם. על כן, הם פונים לחוקר פרטי שיבצע חקירה עדינה ויברר את פשר העניין. דוגמה נוספת היא ביצוע מעקב אחר עובדים במקום העבודה במטרה "לתפוס על חם" עובד בלתי נאמן שגונב מהעסק או מוסר מידע למתחרה. כמובן, בעת מעקב החוקרים הפרטיים משתמשים באמצעי מעקב חוקיים למטרות מקצועיות בלבד. בלש פרטי המומחה בתחומו יודע להשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותו על מנת לבצע מעקב מבלי לעורר חשד. החוקרים הפרטיים דואגים להשתכלל בכל עת, כדי לצמצם את זמני החקירה ולהגיע אל האמת.

האם מזייפים את חותמות הבד"ץ?

החוקר הפרטי עוסק בתחומים רבים ומשיג מידע באמצעות דרכים כשרות וחוקיות כמו מעקב סמוי או צילום נסתר. הוא נתקל בסוגי רמאויות שונים, וביניהם זיופים. כך קרה שבקהילה מסוימת עלה חשד לזיוף פס ייצור של מוצרים הכוללים חותמת רבנות של כשרות של בד"ץ. ראשי הקהילה פנו אל משרד חקירות מומלץ – חקירות בהשגחה - המתמחה בבדיקות לזיופים, במטרה לבדוק את העניין ולראות אם ישנו מקום המצמיד על המוצרים תווית של חותמת מזויפת של כשרות בד"ץ.

משרד החקירות שלח חוקרים לכמה חנויות על מנת לבדוק את המספרים הסידוריים של המוצרים. החוקרים עברו חנות אחר חנות עד שמצאו כי באחת החנויות המספר הסידורי לא תאם את פס הייצור בתאריך מסוים. תגלית זו העלתה חשד מידי ובחקירות בהשגחה החליטו להציב מעקב על העסק. חוקרים סמויים שהו בסמוך לבית העסק במשך 4 ימים, ובסיומם הבחינו במשאית חשודה שחנתה ליד בית העסק. חוקר סמוי שבדק את הסחורה שנפרקה מהמשאית הבין כי נמצא המוצר החשוד כמזויף. בשלב זה, המשיכו החוקרים הסמויים לעקוב אחר המשאית אשר פרקה את סחורתה בסופר נוסף ולאחר מכן המשיכה לכפר ערבי בצפון. בנקודה זו עירבו החוקרים הפרטיים את רשויות החוק ומנעו הפצה של המוצר הנושא את תווית הכשרות המזויפת.

משרד חקירות בהשגחה

חקירות בהשגחה הוא משרד חקירות בהנהלה חרדית הפועל במשך שנים על מנת לסייע ללקוחותיו ולעצור נוכלויות מסוגים שונים. מקרה חותמות הבד"ץ המזויפות הוא רק אחד מבין מגוון רחב של חקירות שמבצעים החוקרים המקצועיים. מבין השירותים הנוספים ניתן לציין גם בדיקה לפני שידוכים המאפשרת לבני הזוג לקבל את ההחלטה הנכונה בלב שלם, איתור סרבני גט במטרה להתיר עגונות, ביצוע חקירות כלכליות ואיתור אנשים שחייבים לכם כסף וכמובן ביצוע מעקבים סמויים שונים במידת הצורך.

לפרטים נוספים: www.under-watch.co.il  

 

חקירות זיוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד