י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בזכות התפילה במרפסת

שידוך כמו בעיירה: החתן והכלה מאותו הבניין

בצל התפילות במרפסות ונגיף הקורונה, שהשאיר את כולם בבית הנה סיפור על שידוך שהתנהל בלי יציאה של מאה מטר אפילו, אם הכלה ראתה את החתן מתפלל בדבקות. ההורים חשבו שהשידוך מעולה והם שתו לחיים עם כפפות. ואיזו בקשה ביקש הרבי מהחתן קודם השידוך? 

שידוך כמו בעיירה: החתן והכלה מאותו הבניין
הבניין ברחוב אמרי ברוך 11 בב"ב צילום: ארכיון יהושע פרוכטר

שידוך נפלא מדובר ביממה האחרונה במרפסות בקרית ויז'ניץ בבני ברק - שידוך שנערך על פי כל הוראות משרד הבריאות, החתן והכלה גרים בבניין אחד בכתובת אמרי ברוך 11 בבני ברק. 

אמש (שני) נסגר השידוך לבנו של הרב פנחס ברוך וייס, חתנו של המשב"ק לבית ויז'ניץ ר' הרשל כץ, עם הכלה בתו של ר' שלמה קליין, הסופר הוותיק לבית ויז'ניץ.

המחותנים הם כאמור שכנים באותו בניין, ובעקבות הוראות משרד הבריאות להישאר בבתים, אם הכלה ראתה את החתן מתפלל בדבקות מהמרפסת וביקשה מאח שלה שיציע את השידוך המדובר לאבי החתן. 

ואכן, אמש נסגר השידוך המעניין שלא הצריך את הצדדים לצאת כלל מהבניין ולסגור את השידוך בפורום מצומצם. וכך המחותנים ירדו עם כפפות על ידיהם לשתיית 'לחיים'. הסבא ר' הרשל כץ שלא יוצא מביתו הגיע רק לפתח הבית לשתות לחיים וחזר לביתו.   

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מויז'ניץ סיכם עם החתן הלומד בישיבת ויז'ניץ בבני ברק, שמיד לאחר השידוך ועד לחתונה הוא לא ייכנס לבניין הוריו, עקב כך שהכלה מתגוררת בבניין, ויילך מעתה ועד לחתונה לשהות בבית סבו הרה"ח רבי הרשל כץ.

לנו לא נותר אלא לאחל מזל טוב ובניין עדי עד.  

חסידות ויז'ניץ שידוך שידוך משמים מרפסות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד