י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הרמטכ"ל קורא לטיפול נוקב

כפיות טובה: החיילים באו למאה שערים והותקפו באבנים

חיילים שעסקו בחלוקת מזון לתושבי ירושלים במסגרת מצב החירום והגבלת היציאה למרחב הציבורי, הגיעו הערב לשכונת מאה שערים הקיצונית ורכבם הותקף באבנים, ביצים וחפצים שונים | השניים חמקו מהשכונה חברו לניידת משטרה | המשטרה עורכת סריקות לאיתור חשודים ופתחה בחקירה | הרמטכ"ל מגנה וקורא לטיפול נוקב

כפיות טובה: החיילים באו למאה שערים והותקפו באבנים
תקיפת חיילים במאה שערים צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

כפיות טובה וחילול השם ברבים: הערב (שלישי) במהלך פעילות של חיילי צה"ל לסיוע אזרחי בירושלים, הותקף בשכונת מאה שערים רכב צבאי ונגרם לו נזק. אין נפגעים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר ברכב צבאי שהגיע לפרוק מנות מזון לתושבי ירושלים הנזקקים בימים אלה לתמיכה כלכלית ולהזנה.

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי התייחס לאירוע ואמר כי "מדובר באירוע פלילי אלים, שראוי לכל גינוי. העובדה שחיילי צה"ל המסייעים לרשויות ולאזרחים בחלוקת מזון, מותקפים באלימות על ידי תושבי מאה שערים, היא חמורה ביותר, ומחייבת הוקעה, טיפול נוקב וחשבון נפש. צה"ל ימשיך לסייע במאמץ הלאומי ככל שיתבקש מתוך גישת אחריות מרחיבה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "כוחות משטרת ישראל הוזעקו לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על רכב בו נסעו שני חיילים שהגיעו למקום למשימת סיוע, ומספר תושבים שהבחינו בהם החלו ליידות לעבר הרכב אבנים, ביצים וחפצים נוספים החיילים המשיכו בנסיעה עד לחבירה עם ניידת משטרה שהגיע למקום כתוצאה מכך נגרם נזק לשמשות הרכב".

עיריית ירושלים מגנה את המקרה ומוסרת כי תקיפת רכב פיקוד העורף הערב, אשר היה במשימת סיוע לציבור, היא התנהגות לא ראויה ולא מקובלת. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מגנה את האירוע באופן מוחלט ומשוכנע כי הדבר נעשה ע"י קומץ אנשים שאינם מייצגים את תושבי ירושלים.

כוחות המשטרה עורכים סריקות במטרה לאתר חשודים ונפתחה חקירה.

שכונת מאה שערים אביב כוכבי תקיפת חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד