י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות בדיקת 'בחדרי'

בעקבות בדיקת 'בחדרי' ובפעילות ח"כ אשר: הבנקים בבני ברק ייפתחו כבר מחר

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' ובפעילותו של חבר הכנסת יעקב אשר, המפקחת על הבנקים הודיעה כי הבנקים יפתחו את הסניפים בעיר בני ברק כבר מחר ובהמשך יפתחו סניפים נוספים כדי לתת לתושבי העיר את השירות המגיע

בעקבות בדיקת 'בחדרי' ובפעילות ח"כ אשר: הבנקים בבני ברק ייפתחו כבר מחר
כספומט. אילוסטרציה צילום: Noam Moskowitz/Flash90

במענה לפניית חבר הכנסת יעקב אשר, בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' הודיעה המפקחת על הבנקים הודיעה כי כבר מחר יפתחו שלושה סניפים בעיר בני ברק ובהמשך השבוע יפתחו שאר הסניפים לטובל התושבים.

כזכור, עמותת 'אחריות - ייצוג והכוון כלכלי' פנתה ל'בחדרי חרדים' והציגה נתונים חמורים מבדיקה שנערכה על ידם, כי מרבית הבנקים בישראל לא מספקים שירות בסניפי העיר בני ברק, מה שגורם לכך שתושבי העיר נאלצים לכתת רגליהם לערים סמוכות בשביל שירותי בנקאות מינימליים.

'בחדרי חרדים' דיווח כי סניפי בנק 'לאומי', 'מזרחי- טפחות', 'דיסקונט' ו'הפועלים' השביתו את פעילותם בבני ברק בזמן שבערים כמו תל אביב, פתח תקוה ורמת גן הבנקים הנ"ל מפעילים שירות פקידים ביותר מסניף אחד ועפ"י הנחיות התקהלות של משרד הבריאות.

במסגרת הבדיקה נחשפו נציגי העמותה לעדויות כואבות, בניהם לקוח חרדי של בנק מזרחי בבני ברק שנאלץ לאחרונה להתמודד עם משבר כלכלי שהוביל לכך שבכדי לקבל שירות מסניף הבנק עומדת לפניו אפשרות יחידה של הגעה פיזית מול נציג הבנק, כאשר בימים אלו הוא נאלץ לעשות זאת במסלול של 2 אוטובוסים כדי להגיע לסניף באחת הערים השכנות תוך סיכון ממשי להידבקות בקורונה.

גם שירותי הדיגיטל לא סיפקו את הלקוח החרדי שכידוע מעדיף שלא לעשות שימוש באמצעים דיגיטליים, ומעל הכל לקוחות הבנקים המבוגרים שהאפשרויות הנ"ל לא מוכרת להם ואינם יודעים לפעול באמצעותם ומוצאים עצמם מול שוקת שבורה.

בנקים בישראל קורונה יעקב אשר אפליית חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד