י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תוך כדי משבר הקורונה

חזרה לשגרה? החברות הגדולות חוזרות לנחות בישראל

חברות תעופה זרות מתחילות להצהיר בזו אחר זו כי הן חוזרות לפעולה כולל טיסות לנתב"ג. השאלה הגדולה תהיה כיצד תנהג ישראל עם הזרים שאינם בעלי דרכון ישראלי

חזרה לשגרה? החברות הגדולות חוזרות לנחות בישראל
מטוסים של חברות זרות בנתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

חברת התעופה בריטיש איירוויז הודיעה באתר שלה כי היא מחזירה את הטיסות בקו לונדון-תל-אביב למערכת שלה, ההודעה מגיעה לאחר שחברת התעופה אייר קנדה כבר הודיעה מוקדם יותר על שיבוץ של טיסות בקווים שונים כולל לתל-אביב, הטיסות בקו יהיו זמינות מ-1 במאי.

השאלה היא מה תהיה מדיניות הרשות להגירה ולאוכלוסין בהיבט של התרת כניסה לישראל. כיום מותרת הכניסה לארץ רק לבעלי דרכון ישראלי, כאשר הנוחתים מחויבים להיכנס לבידוד של 14 ימים.

הטיסות של חברת התעופה בריטיש איירוויז ימריאו מדי יום ב-17:00 מלונדון לתל-אביב, ומתל-אביב ללונדון למחרת היום בשעה 07:20 בבוקר. המחירים המוצגים באתר של בריטיש איירוויז הם מ-200 דולר לכיוון.

לאחרונה הודיעה אייר קנדה כי תחזיר את הקו תל-אביב-מונטריאול ב-24 ביוני. הקו יפעל בתחילה בתדירות של שתי טיסות שבועיות ומ-6 ביולי בתדירות של שלוש טיסות שבועיות. הקו לטורונטו יחזור קודם לכן מ-1 ביוני במתכונת של שלוש טיסות שבועיות, ולאחר מכן מ-23 ביוני מתכננת החברה לחזור לטיסה יומית בקו.

יונייטד איירליינס, מהחברות הבודדות שעוד טסות לישראל גם בימים אלה בקו ניוארק-תל-אביב, מתכננת להחזיר את הקו לפעילות של שתי טיסות יומיות במקום טיסה יומית אחת, וזאת מ-4 ביוני. גם הקו לסן פרנסיסקו צפוי לחזור במתכונת של טיסה יומית מ-4 ביוני.

נתב"ג תיירות נכנסת חברות תעופה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד