ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נתרפאה המשפחה

מרגש: משפחת הקורונה ערכה ברית לילדם ה-11

אם למשפחה ברוכת ילדים מנוף הגליל, ילדה את בנה ה-11 תוך כדי שכל בני המשפחה - תריסר נפשות חולים בקורונה, אתמול השמחה הרקיעה שחקים, כאשר לצד שמחת ברית המילה שהתקיימה ברחובה של עיר, כל בני המשפחה התבשרו כי הבריאו לחלוטין מהנגיף 

מרגש: משפחת הקורונה ערכה ברית לילדם ה-11
ברית מילה בצל הקורונה צילום: באדיבות המצלם

לפני כשלושה שבועות, מספר ימים לאחר שאובחנה כנשיאת נגיף קורונה, ילדה חגית בן עזרא חברת הגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל, את ילדה ה-11.

לאחר ששניים מבני המשפחה לא הרגישו טוב הופנו לבדיקת קורונה ונמצאו חיוביים למחלה, שאר בני המשפחה שהיו במגע עימם עברו אף הם בדיקות והתגלו כולם כנשאים של הנגיף.

כאמור, מספר ימים לאחר מכן ילדה חגית את הילד ה-11, הלידה עברה בשלום ובבידוד, לאחר שבדרכה ללידה עדכנה את צוות בית החולים על היותה נשאית הנגיף.

בכל תקופת הבידוד דאגו בגרעין התורני לעטוף את המשפחה בכל רגע ולדאוג לכל צרכיהם הרבים כמשפחה מרובת ילדים הנמצאת לאחר לידה ובבידוד. חברי הגרעין נרתמו וסייעו בקניות לחג, ציוד לתינוק החדש ואף משחקים לילדים לזמן הבידוד. הקהילה אף פעלה בשיתוף פעולה עם עיריית נוף הגליל.

אתמול (שלישי) השמחה היתה כפולה - עם קבלת כל התוצאות הנדרשות לבדיקות של כל בני המשפחה התאפשר לערוך את ברית המילה לתינוק בחצר הבית ובצורה מצומצמת, על פי ההנחיות. השמחה הרקיעה שחקים ורבים הצטרפו אל שמחת הברית דרך הזום להביע את שמחתם יחד עם המשפחה.

משפחת בן עזרא מוכרת ובולטת בפעילותה המשמעותית כחלק מהגרעין התורני למען העיר בכל ימות השנה. המשפחה הודתה לקהילה על העזרה בכל התקופה "זו זכות גדולה להיות חלק מגרעין תורני ומקהילה שכזו. אנחנו מודים לכל החברים שלא נחו לרגע ודאגו לכל פרט" אמרו.

נוף הגליל קורונה בן עזרא ברית מילה משפחות ברוכות ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד