י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הקב"ה מרפא אותנו"

מזל טוב: בת נולדה להוריה של רנה שנרב הי"ד

פחות משנה לאחר שבתם רנה נרצחה על ידי מחבל במעיין דני, נולדה למשחת שנרב בת חדשה במזל טוב • זו הילדה ה-12 שנולדה לרב איתן ושירה שנרב • "זה עזר להחלים. הקדוש ברוך הוא מרפא אותנו"

מזל טוב: בת נולדה להוריה של רנה שנרב הי"ד
ריבו ושנרב צילום: מתוך הסרטון

שמונה חודשים בלבד לאחר שביתם רנה נרצחה באכזריות על ידי מחבל, למשפחת שנרב נולדה בת. זו הילדה ה-12 שנולדה לרב איתן ושירה שנרב.

בראיון לגלי צה"ל אמר הרב איתן שנרב כי הם לא מתכננים לקרוא לילדה רינה. "שאלו אותנו בחדר הלידה אם נקרא לה רינה, אמרנו 'מה פתאום?' מה, שיהיו לנו 2 בנות בשם רינה? היא אמנם עזבה אותנו בגוף אבל התחושה שהיא עדיין איתנו, אם למישהו יש רעיון לשם - נשמח".

הוא סיפר כי במהלך השבעה הם גילו על ההריון. "זה עזר להחלים. הקדוש ברוך הוא מרפא אותנו", הוא אמר.

"אנו מרגישים טוב ומודים לקב"ה ולצוותים הרפואיים בבית החולים על הרגישות, המסירות והמקצועיות, הודות להם הכל עבר בשלום".

הוא הוסיף כי ''התינוקת חדשה באה לסמל חיים וניצחון על כוחות הרשע שמנסים להשמיד אותנו בכל דור ודור. הסמליות של הלידה בין יום השואה ליום הזיכרון, כאשר שנינו הגענו מבית של ניצולי שואה, וחווינו את הטרור של המרצחים לפני 8 חודשים, כאשר נרצחה בתנו היקרה רינה שנרב ז"ל במעיין דני".

שירה - אמה של רינה סיפרה כי הם "מרגישים שאלוקים שומע את התפילות. הלידה היא ניצחון ענק מבחינתנו".

כזכור, לפני כשמונה חודשים יצא האב איתן לטייל יחד עם ילדיו במעיין דני, שם הם נפגעו ממטען חבלה שהונח והופעל על ידי מחבלים. הרב איתן שנרב בן 46 ניסה להחיות את בתו רינה בת ה-17, אך ללא הצלחה, והיא השיבה את נשמתה לבוראה. לאחר מכן יצר האב שנפצע קל חוסם עורקים מציצית כדי לטפל בדימום אצל בנו דביר חיים בן ה-19 שנפצע בינוני-קשה. כאמור, אמש ילדה אמה של רינה בת נוספת במזל טוב.

רינה שנרב הרב איתן שנרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד