י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם

הבן בכה מהתרגשות: "הצלתם לאמא את החיים"

בזכות תושייתו של שליח חב״ד בחולון: חייה של אישה ניצלו ברגע האחרון • הבן בכה בהתרגשות: ״הצלתם לאמא שלי את החיים״ • סיפור מופלא על קידוש השם

הבן בכה מהתרגשות: "הצלתם לאמא את החיים"
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

סיפור טרי של הצלת נפשות: ״יש לנו קשר יפה עם השכנה שלנו מלמעלה״, מספר ל׳בחדרי חרדים׳ הרב מענדי מלכה, משלוחי חב״ד בחולון. ״עזרנו לה בחג הפסח האחרון בכל מיני תחומים, קניות וכו׳״.

לדבריו, ״אשתי משתדלת לשלוח לה כל בוקר הודעה ומתעניינת בשלומה. אלא שהיום (רביעי) היא לא הגיבה. אמרתי לעצמי שאסור להזניח. מיד עליתי למעלה, דפקתי בדלת. בינתיים חולפות 15 דקות ואין מענה״.

״לא אאריך״, אומר הרב מלכה כשכולו נרגש, וישר חותר לסוף המצמרר של הסיפור, ״ברגעים אלו פינו אותה באמבולנס לבית החולים. החיים שלה ממש ניצלו... הבן שלה בוכה לי בטלפון מהתרגשות. ׳הצלתם את החיים של אמא שלנו׳״.

לסיום, אומר שליח חב״ד בחולון: ״הסיפור הזה מלמד אותי עד כמה חשובה הערבות ההדדית. עד כמה חשוב שכל אחד יפקח עין על הסביבה שלו, כי לפעמים המצוקה נמצאת ממש מעבר לפינה ואתה היחיד שיכול להיות המושיע״.

יצוין כי רק שלשום (שני) אירע מקרה מזעזע בבאר שבע, של אישה ערירית ששכבה לבדה בביתה, אלא שהוא נגמר באסון, לאחר שאנשי כוחות ההצלה מצאו את האישה מוטלת בביתה - כשהיא ללא רוח חיים.

חב"ד חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד