י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אצבע קלה על ההדק"

אלימות השוטרים ברחוב החרדי: הח"כים דורשים דיון דחוף

בעקבות מקרי אלימות השוטרים שנחשפנו אליהם בימים האחרונים במגזר החרדי, שמונה ח"כים מש"ס, הליכוד, ימינה ויהדות התורה דורשים מיו"ר ועדת הקורונה לכנס דיון דחוף בנושא בהשתתפות השר ומ"מ המפכ"ל

אלימות השוטרים ברחוב החרדי: הח"כים דורשים דיון דחוף
שוטרים מבצעים אכיפה במאה שערים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שמונה חברי כנסת פנו ליו"ר ועדת הקורונה ח"כ עופר שלח מ' יש עתיד' בבקשה לקיים דיון דחוף על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי.

מדובר בחברי הכנסת, שלמה קרעי, איילת שקד, יואב קיש, מיכאל מלכיאלי, משה ארבל, משה אבוטבול, ינון אזולאי, ואורי מקלב, שפנו כאמור ליו"ר ועדת הקורונה, חה"כ עפר שלח בדרישה לקיים דיון דחוף בהשתתפות מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן והשר לביטחון פנים גלעד ארדן על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי בתקופת משבר הקורונה.

לאור האירועים החמורים האחרונים ותלונות של אזרחים חרדים על יד נוקשה מדי, "אצבע קלה על ההדק" בכל מה קשור לאכיפה או לסדר של המשטרה מול המגזר החרדי, קוראים חברי הכנסת לקיים דיון דחוף זה.

חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי יוזם הדרישה אמר כי "מדובר ברצף של פעולות משטרתיות אשר חורגות מכל פרופורציה. שימוש בכוח רב מדי, לעיתים אף באכיפה בררנית כלפי מגזר זה, חוסר בהסברה ובנהלים ברורים בקרב השוטרים והתעלמות מאורח חיי הציבור הזה שאנחנו אמונים על שמירת בריאותו ובטחונו. אני קורא לקיים הדיון לאלתר".

אלימות שוטרים שכונת מאה שערים עפר שלח שלמה קרעי ועדת הקורונה בכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד