ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

'אייר מייל אקספרס' מסתערת על הדואר לחו"ל

אייר מייל אקספרס', חברת דואר בינלאומי באמצעותה ניתן לשלוח חבילות לכל יעד בעולם, מבטיחה מחירים זולים יותר מאשר 'דואר ישראל'. מנכ"ל החברה: "אנחנו העתיד של הדואר הישראלי הבינלאומי"

'אייר מייל אקספרס' מסתערת על הדואר לחו"ל

אייר מייל אקספרס בע"מ, החברה הפרטית המובילה בישראל להעברת דואר בינלאומי כמותי, בעלת היתר מטעם משרד התקשורת להפצת דברי דואר בארץ ובעולם, מסכמת תשע שנים להקמתה, אשר מיצבה עצמה כחברה מובילה בתחום הדואר הכמותי לחו"ל ומהווה תחרות לחברת דואר ישראל.

בסיועה של אייר מייל אקספרס יכול כל אחד לשלוח דברי דואר (כולל חבילות עד 20 ק"ג) שאינם מכילים דברי ערך, לכל יעד בעולם וליהנות ממחירים נמוכים ממחירי הדואר הישראלי. בנוסף לכך ניתן להעביר דברי דואר וחבילות גם למדינות איתן אין לישראל יחסים דיפלומטיים כמו מדינות המפרץ ,הנהנות מהתכתבות ענפה עם ענף היהלומים הישראלי. דואר שנשלח למדינות אלה מקבל בול צרפתי וחיסיון מוחלט של מקור המשלוח.

כמשלוחי דואר ניתן לשלוח בנוסף למעטפות מסמכים גם דיסקים, מגזינים, ספרים וברושורים למיניהם.
ולכן היא מהווה שירות מצויין למוסדות תורניים, העומדים בקשר עם תורמים ועם קהילות יהודיות בחו"ל, יצואנים ויבואנים, חברות היי- טק, בנקים, אוניברסיטאות, מוסדות מחקר,בתי חולים, חברות כנסים בינלאומיים ועוד.

הרעיון שמאחורי ההצלחה של אייר מייל אקספרס פשוט: הדואר נאסף מהחברה או מהמוסד, נארז, נשקל וממוין בישראל. הוא נשלח ישירות לצרפת בטיסת מטען של אל על, ומשם נשלח הדואר באמצעות הדואר הצרפתי ליעדים שונים בעולם.

שלומי עיני, מנכצילום: שלומי עיני, מנכ
שלומי עיני, מנכ''ל

מנכ"ל החברה, שלומי עיני: "חברות ומוסדות לא תמיד מודעים לכך שהם יכולים לחסוך חלק ניכר מהוצאות השילוח הבינלאומיות שלהם. לא כל דבר דואר יש צורך להעביר בשירותי אקספרס יקרים. בעולם של קשרים עסקיים חוצי גבולות, יצירת שווקים חדשים במדינות מתפתחות ותערוכות בינלאומיות יש מקום רב לשילוח דואר כמותי".

"כל מה שעל הלקוח לעשות הוא להתקשר למשרדנו. אנו נאסוף את המעטפות, חינם אין כסף, ונדאג להגעת הדואר ליעדו במהירות ובאחריות. הכל נעשה תחת קורת גג אחת ביעילות ובמהירות. העובדה שהדואר הצרפתי מעביר כמויות ענק של דברי דואר מאפשרת להוזיל באופן משמעותי את מחירי השילוח, ומכך נהנים הלקוחות שלנו, המשלמים מחיר מוזל תמורת שירות איכותי."

יש לקוחות הבוחרים להעביר אלינו את כתובות הנמענים באופן אלקטרוני ואנו דואגים להפקת מדבקות כתובת ולהדבקתן על גבי המעטפות.. ניתן לקבל שירותי ברקוד ממוחשבים המאפשרים לעקוב אחר דבר דואר שגוי ולרכזו בקובץ אלקטרוני. מדובר בשרות החוסך מעקב אחר דואר חוזר ועדכון רישומים, והכול ללא תשלום נוסף.

"חברות מעדיפות לעבוד איתנו" אומר עיני "כי אנחנו חברה פרטית הקשובה לצורכי הלקוח - אין אצלנו עיצומים או שביתות,אין צורך לעמוד בתור, שעות עבודה הן גמישות ושרות לקוחות זמין ללקוח. כמו כן אנו מספקים שירותי ערך מוסף כגון עיטוף בניילון או נייר, הכנסת אינסרטים, דיסקים, דוגמאות מסחריות קטנות,הפקת מדבקות נמען בהדבקה ידנית או ממוכנת ועוד.

בתחום הדיוור הבינלאומי חלו שינויים מרחיקי לכת זאת בדמות רפורמה חדשה שהנהיג משרד התקשורת אשר,למעשה, פתחה עבור השולח אפשרויות רבות מלבד חברת דואר ישראל. מוסדות רבים בחרו בנו כמשלח הדואר שלהם במיוחד בתקופות החגים כגון: אגודת ישראל,הוועד הארצי להצלת משפחות,מוסדות אור אבנר חב"ד,ישיבת פונוביץ,מוסדות ויז'ניץ ארגון יד ושם, בנקים, אוניברסיטאות ועוד רבים אחרים.

למידע נוסף על החברה ועל משלוח דואר בינלאומי - היכנסו ל אתר אייר מייל אקספרס או התקשרו 08-9300633
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד