י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למנוע שימוש בסלולר

הכירו את מכשירי הקופסה הכשרים לבחורי באבוב

בחצר חסידות באבוב השקיעו הרבה כסף ברכישת מכשירי קופסה ההופכים לידי מכשיר טלפון בבית בכדי למנוע שימוש במכשירי סלולר גם כשרים לבחורים. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על מערכת הלמידה של מאות בחורי באבוב ברשת הישיבות בארה"ב 

הכירו את מכשירי הקופסה הכשרים לבחורי באבוב
הרבי מבאבוב בישיבה של החסידות בארץ צילום: משה גולדשטיין

בחצר חסידות באבוב בארה"ב ישבו על המדוכה זמן רב על מנת לאפשר פתיחת זמן קיץ למאות הבחורים ברשת הישיבות של החסידות, שיוכלו ללמוד מהבית את סדרי הלימוד שנקבעו ברשת הישיבות 'מתיבתא עץ חיים באבוב' 'קדושת ציון', 'עטרת שלמה', ו'כרם שלמה'. 

הלימודים בישיבות הם במסכתות יבמות, כתובות, בבא קמא, קידושין, והבחורים לומדים ארבעה סדרים, שעה לפני התפילה, שיעור בבוקר, סדר אחר הצהריים וסדר ערב בקשר רציף עם הר"מים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחסידות חשבו על פתרון שיאפשר טכנולוגית מבלי להכניס מכשיר סלולר גם כשר לידיו של בחור ומצאו פתרון הנחשף כאן לראשונה. 

בחסידות רכשו אלפי מכשירי קופסה ההופכים למכשיר טלפון ביתי, כידוע בבתים תלמידים רבים ובבית קו טלפון אחד מה שיוצר בעיה בקרב בני הבית הצריכים ללמוד מהבית. למרות ההשקעה הגדולה והמחיר הכבד לא התפשרו בבאבוב על מצב המלחמה שאולי היה מאפשר כן לרכוש מכשירים סלולריים אך כפי הוראת הרבי שבחורים לא יחזיקו מכשיר וכך נרכשו הקופסאות המיוחלות. 

מדובר במכשירים של חברת ווירזון Verizon האמריקאית כל בחור מקבל קופסה עם מס' טלפון, שבמספר זה הוא ישתמש ללימוד עם החברותות ולשמוע את השיעורים.

המכשיר החדש שילווה את בחורי באבוב עד לסיום המגפה

 

מגידי השיעור בכל סדרי הלימוד עומדים הכן לענות לבחורים בכל הדבר קשה כקל, וכמו כן הם יתקשרו מפעם לפעם להיות בקשר על אופן הלימודים והצלחת סדרי לימוד.

בנוסף מגידי השיעורים ישלחו מייל יומי להורים בבית עם סדרי הלימוד של הבחורים כל יום לאותו שיעור שהם לומדים.  

בחסידות הקצו יום מיוחד שכל הבחורים הגיעו בשעות נפרדות לקבל את המכשיר בבניין המתיבתא והישיבה, כל בחור מקבל את הקופסה תמורת 25 דולר דמי פיקדון שיוחזרו בסיום המגפה עם קבלת המכשיר בחזרה. 

מלבד זאת הדפיסו בחסידות קונטרס קובץ מפרשים על הלימודים של חודש אייר והבוקר רביעי מאות הבחורים התקשרו בשעה 10:30 בדיוק ושמעו כל אחד ממגיד השיעור שלו את תוכנית הלימודים לזמן קיץ בצל הקורונה.

 

קורונה חסידות באבוב למידה מכשיר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד