י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

ערוץ 'פתרונות ביטוח' מציג: ביטוחי חיים וריסק

מה יעלה בגורל יקיריך אם חלילה יקרה לך משהו? איך תבטיח את עתידם הכלכלי של בני משפחתך? • טיפים, עצות, מילון מונחים ותשובות לכל השאלות - במדור 'ביטוח חיים וריסק'

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

המשפחה שלך היא הדבר היקר לך ביותר, והדאגה למשפחה ודאי עומדת בראש סדר העדיפויות שלך. אף אדם אינו יודע מה צופן לו העתיד, וכיצד עלולה המשפחה לתפקד ללא מפרנס עיקרי. ביטוח חיים (ריסק) הינו כיסוי ביטוחי למקרה מוות, ולו חשיבות מכרעת לעתיד הכלכלי של משפחתך, אם חלילה יקרה לך משהו. ביטוח זה נועד להבטיח בסיס כלכלי למשפחה לאחר מות המפרנס ח"ו.

במסגרת ערוץ 'פתרונות ביטוח' אנו מעלים מדור מיוחד: 'ביטוח חיים וריסק' בו תוכל לקבל את כל המידע הנחוץ בנושא ביטוחי החיים. המדור כולל כתבות העוסקות במגוון היבטים של ביטוחי חיים וריסק. מתוך הכתבות תוכל ללמוד על חשיבותו של ביטוח החיים ושלל טיפים ועצות שימושיות.

המדור מציע מילון מונחים - מורה דרך בעולם פוליסות ביטוח חיים וריסק הכולל הסברים מפורטים לגבי המושגים המקצועיים בתחום. בנוסף, מציע המדור לגולשים מחשבון אישי לחישוב הפרמיה החודשית וכן סימולטור בתחום ביטוח החיים וריסק למקרה מוות, על בסיסו ניתן להגדיר את הסכום שיש להפריש על פי פרמטרים שונים.

הינך מוזמן להיכנס וללמוד כבר עכשיו על ביטוח חיים וריסק. לכניסה למדור – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד