ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יתאכזבו לגלות

בכיר הליכוד ל'בחדרי' על דרישות החרדים: מוקדם לתפור חליפות

החרדים בטוחים שישיגו כל מה שרק יבקשו, אחרי שתמכו בראש הממשלה ללא סייג לאורך שלוש מערכות הבחירות וחתמו לו הצהרות נאמנות חוזרות ונשנות, אלא שבכיר בליכוד שמעורה בשיחות המו"מ אומר ל'בחדרי' כי החרדים יתאכזבו לגלות שיאלצו לוותר על כמה דרישות

בכיר הליכוד ל'בחדרי' על דרישות החרדים: מוקדם לתפור חליפות
ח"כים מיהדות התורה במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שב'בחדרי חרדים' חשף את רשימת הדרישות של מפלגת 'יהדות התורה', ובתום שיחות מו"מ שהתקיימו גם עם סיעת 'ימינה' כמו גם עם סיעת ש"ס, בכיר 'הליכוד' עם בשורות רעות לסיעות החרדיות.

גורם בכיר בליכוד שמעורב בשיחות המו"מ ששוחח הערב עם 'בחדרי חרדים', המפתח לחלוקת הוועדות ותפקיד סגן יו"ר הכנסת כפי שסוכם היום - מתחלקות בגוש לפי מפתח מנדטים. "לפי מה שדובר היום", הוא אומר, "ש"ס הגדולה עם תשעה מנדטים מקבלת ועדה גדולה לחצי קדנציה או ועדה בינונית לקדנציה מלאה. הצענו לש"ס את ועדת הרווחה לחצי קדנציה או את ועדת הקליטה לקדנציה מלאה".

מפתח החלוקה עלול לגרום לאכזבה בעיקר ב'יהדות התורה', כשבכיר 'הליכוד' אומר ל'בחדרי חרדים' כי "ליהדות התורה לפי המפתח בגוש מגיע שליש של ועדה קטנה. אם יהדוה"ת במעשה ניסים יקבלו את הוועדה לפניות הציבור למחצית הקדנציה זה יהיה נס גלוי. לגבי תפקיד סגן יו"ר הכנסת - הודענו היום שלפי המפתח יהדוה"ת יקבלו סגן יו"ר לכמחצית מהקדנציה". לסיכום, הבכיר המליץ לסיעת 'יהדות התורה' להמתין עם תפירת החליפות.

בתוך כך, הערב (רביעי) נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר 'ימינה' ובינתיים שר הביטחון נפתלי בנט ובפגישה הציע נתניהו את משרד השיכון המורחב, לצד המשרד לענייני ירושלים הקטן, בזמן שב'ימינה' מתעקשים ודורשים שלושה תפקידי שרים.

משא ומתן קואליציוני יהדות התורה ממשלת אחדות נתניהו והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד