י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מצווה הבאה בעבירה"

וכאן הבן שואל: אבא, למה אתה מתפלל בבית • צפו

במשרד הבריאות מגבירים באופן ניכר את קמפיין ההסברה למגזר החרדי על רקע החשש מהתפרצות שניה של נגיף הקורונה בישראל. בתשדיר בו נראה שיח בין אב חרדי לבנו מחודדת החשיבות של הימנעות מתפילה במניין שלא על פי ההוראות המותרות

וכאן הבן שואל: אבא, למה אתה מתפלל בבית • צפו
אב ובנו בקמפיין הסברה צילום: יח"צ משרד הבריאות

"מתפללים שלא לפי ההוראות? זוהי מצווה הבאה בעבירה"! מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות מעלה הילוך בקמפיין ההסברה, ומפרסם תשדיר חדש, המתמודד עם האתגרים המורכבים של החיים בצל הקורונה, בשגרת היומיום החרדית.

בתשדיר מככבים אב חרדי ובנו, המשוחחים על האפשרות לקיים תפילה במניין בימים אלו, על רקע תקנות בריאות העם הקובעות את ההתנהלות הרצויה לשמירה מנגיף הקורונה, גם בנושא התפילות.

אתמול פרסם משרד הבריאות תשדיר קומי, במרכזו מונולוג השחקן החרדי עופר הלוי, שזכה לאהדה רבה ברשתות החרדיות. במרכז התשדיר מתייחס הלוי בדרכו המשעשעת להתנהלות המשפחתית היומיומית, המאפיינת משפחות רבות.

במטה עוקבים בדאגה ובחשש אחר ההתנהלות במגזר החרדי, שתשפיע על עקומת התחלואה במגזר החרדי לטוב או למוטב. "בשלב זה אנו מעודדים מאוד מההיענות הגבוהה להסברה שבאה לידי ביטוי גם בהקפדה על לבישת מסכות ובשמירה על הכללים הנוספים", אומרת הגב' עינב שימרון גרינבוים, סמנכל"ית הסברה ויחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, "זוהי המחוייבות שלנו כעת לוודא שהמודעות נשמרת באופן קפדני בכלל האוכלוסיה, תוך הנגשת המסרים הרלוונטיים לכל מגזר באופן ייחודי כנדרש".

משרד הבריאות קורונה סרטון הסברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד