י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מניין המתים עולה ל-191

בן 86 ששוחרר ממחלקת קורונה - אושפז שוב במצב קשה

14,592 נדבקים אובחנו עד כה בישראל. מניין המתים עולה ל-191. בהם 107 מונשמים. נתניהו ידון היום בבקשות השרים לאפשר את פתיחתן של מספרות, מכוני יופי, חנויות להלבשה והנעלה, אולמות למכירת וצ'יינג' 

בן 86 ששוחרר ממחלקת קורונה - אושפז שוב במצב קשה
מחלקת קורונה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

קשיש בן 86 מבית אבות בטבריה ששוחרר לפני שבוע ממחלקת הקורונה בבית החולים פוריה לאחר שנמצא שלילי לנגיף בשתי בדיקות, אושפז אמש שוב, ובדיקה העלתה כי הוא חיובי לנגיף. מצבו מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם.

מבית החולים פדה-פוריה נמסר, "נציין כי חולה זה אושפז במחלקה ושוחרר ב-17.4 לבית האבות לאחר ששתי בדיקות לקורונה שבוצעו הגיעו שליליות וחלה הטבה במצבו. אתמול הועבר מבית האבות בטבריה למרכז הרפואי עם קשיי נשימה ובמצב קשה. נבדק לקורונה ואושפז לאור התוצאה החיובית, במחלקת קורונה. לחולה בעיות רקע רבות. בלילה קיבלו הרופאים החלטה להרדימו ולהנשימו".

לצד הידיעה המצערת הזו, יש גם בשורות טובות: לראשונה יש יותר מחלימים מחולים חדשים. מספר המחלימים אתמול הגיע ל-708 - המספר הגבוה ביותר מאז הגיעה הקורונה לארץ.

בתוך כך, בעקבות ישיבת הממשלה הסוערת אתמול, שבמהלכה זעמו השרים על מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ודרשו לאפשר פתיחה של ענפים נוספים במשק, צפויה להתקיים היום ישיבה נוספת, שבה ידון ראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשות השרים לאפשר את פתיחתן של מספרות, מכוני יופי, חנויות להלבשה והנעלה, אולמות למכירת מכוניות וחנויות להמרת כספים (צ'יינג').

בכיר במערכת הבריאות: "אנחנו לא מצליחים לייצר קו מספיק ברור שיבדיל עבור הציבור בין הדברים שמסכנים אותו ואחד את השני לבין השאר".

קורונה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד