י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
השאיר שבעה יתומים

איש הפיקוח ההלכתי של 'העדה' נפטר מהמחלה

טרגדיה קשה: הרב בנימין לובין ז"ל מקהל חסידי ירושלים ומהעסקנים של ועד ההלכה של 'העדה החרדית' נפטר מהמחלה הקשה • בן 55 בפטירתו • הותיר אחריו 12 יתומים - מתוכם 7 שלא נישאו

איש הפיקוח ההלכתי של 'העדה' נפטר מהמחלה
הרב בנימין לובין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מלוס אנגל'ס מגיעה הבשורה הקשה והמרה על פטירתו בדמי ימיו של הרב בנימין לובין ז"ל, מהאגף ההלכתי של מתן הכשר לפיננסים ותשמישי קדושה בבד"ץ 'העדה החרדית', שנפטר לאחר מחלה קשה והוא בן 55 בפטירתו. 

במשך שנה היה בטיפולים בלוס אנג'לס לאחר שחלה במחלה הקשה בכבד. בפורים האחרון הגיע לישראל והשתתף בשמחת פדיון הבן לרגל הולדת נכד ראשון, הלילה הדרדר מצבו והוא נפטר לבית עולמו.  

המנוח ז"ל נולד בכ"ה ניסן תשכ"ה לאביו הרב החסיד רבי יוסף לובין, מחשובי חסידי קרלין בטבריה ומוותיקי העיר. בבחרותו היה מתלמידי ישיבת בריסק של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משלום דוד הלוי סולובייצ'יק ונמנה על חסידי קהל חסידי ירושלים של הרב חנון.

כל חייו עסק ר' בנימין בוועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים שע"י בד"צ העדה החרדית. כמו כן, היה מהאחראים על נתינת הכשרות של סכך, ד' מינים, תשמישי קדושה ועוד. 

מדובר בטרגדיה קשה, שכן ר' בנימין הותיר אחריו 12 ילדים שמתוכם זכה לחתן חמישה ילדים ועוד שבעה ילדים שנותרו יתומים בבית מתוכם חתן לפני חתונתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עסקנים עובדים להביאו לקבורה בארץ עוד לפני שבת.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

העדה החרדית הרב לובין קהל חסידי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד