י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פטנט יהודי חדשני יעזור לכם לטפל בכאבים בלי לצאת מהבית

הטיפול בכאבים בימים אלו הפך למשימה לא פשוטה כלל. המכונים הרפואיים עובדים במתכונת מצומצמת, הילדים כולם בבית וכל יציאה לטיפול כרוכה בהתעסקות רבה וסכנת הדבקות. לכן, רבים פשוט נשארים בבית וממשיכים לסבול מהכאבים • פטנט יהודי חדשני מציע טיפול ביתי שמתאים לסוגי כאבים שונים ויכול לטפל בכל המשפחה

פטנט יהודי חדשני יעזור לכם לטפל בכאבים בלי לצאת מהבית
כאב צילום: pixsabay

כבר למעלה מחודש עבר מאז שהמציאות שהכרנו השתנתה לחלוטין. בתי הכנסת נסגרו, איתם גם הישיבות ובתי הספר. הרחובות התרוקנו וכל אחד נשאר בביתו, עם הילדים, המשפחה והכאבים. אם לפני כן, על מנת לטפל בכאבים, פנינו לשירותי הרפואה, לטיפולי פיזיותרפיה או טיפולים משלימים, ברור לכולנו שהיום, כל יציאה מהבית, בעיקר לבתי חולים או מכונים רפואיים כרוכה בסכנה של הדבקות.

לכן, רבים הסובלים מכאבים בצוואר משעות של למידה, או כאבי ברכיים וגב מריצה אחרי הילדים כל היום, ממשיכים לסבול ללא פתרון בטוח לכאבים שלהם. אבל הימים האלו הם גם זמן טוב להכיר את הפטנט היהודי שעושה מהפכה בעולם הטיפול בכאבים ומביא את הטיפול הטוב ביותר אליכם הביתה.

פטנט יהודי פורץ דרך

הכירו את הבי קיור לייזר, מכשיר רפואי מאושר משרד הבריאות לשימוש ביתי. מדובר במכשיר לייזר רך, שבזכות פטנט ייחודי, הצליח לרתום את אנרגיית הלייזר הרך שנמצאת בשימוש בבתי חולים ומרפאות כאב, לתוך מכשיר קטן, קל ונוח לשימוש ביתי ואישי. המכשיר מטפל במגוון רחב של כאבים אורתופדיים, בעיות שריר ושלד, דלקות ופצעים בעור. השימוש במכשיר פשוט, מניחים את הלייזר על נקודת הטיפול לפי אזור הכאב, למשך 6-8 דקות פעמיים ביום.

היתרון הגדול של הבי קיור לייזר הוא שמדובר בטיפול טבעי לחלוטין, לא פולשני וללא תופעות לוואי ידועות. יתר על כן, המכשיר מומלץ ונמצא בשימוש ע"י רופאים בכירים בתחום האורתופדיה ומרפאות כאב בבתי חולים בארץ. כמו כן, יעילותו הוכחה ב6 מחקרים קליניים שונים שהראו שהבי קיור לייזר יעיל לטיפול בכאבים ופצעים.

מה זה לייזר רך?

לייזר רך היא אנרגיית אור שחודרת דרך העור אל תוך הרקמות הפגועות מבלי ליצור אפקט של קירור או חימום ומעוררת תהליכים של טיפול בגוף. בין התהליכים שמעורר הלייזר נוצר שחרור מוגבר של אנדורפינים במוחנו, שהם הורמונים האחראים על הפגת תחושת הכאב. כמו כן, המכשיר מגביר את זרימת הדם לאזור הפגוע ויוצר שחרור של אנזימים נוגדי דלקת על מנת לטפל גם בכאבים וגם במקור הבעיה.

לאור המצב בי קיור לייזר מציעים את מגוון הדגמים שלהם במבצע מיוחד עם שליח חינם עד הבית וגם נותנים לכם אפשרות להתנסות במכשיר למשך 60 יום במחיר משתלם במיוחד.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים. 

בי קיור לייזר קורונה כאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד