י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מבצע פסח: מאחורי הקלעים של אספקת המזון לבני ברק

עשרות אלפי חבילות מזון בכשרות מהודרת שסופקו בתוך ימים ספורים, פילוח מדוקדק של האוכלוסיה ושת"פ אפקטיבי בין כלל הגורמים הרלוונטים: המערך הלוגיסטי שמאחורי אספקת המזון לבני ברק לקראת פסח - נחשף לראשונה

מבצע פסח: מאחורי הקלעים של אספקת המזון לבני ברק
פיקוד העורף עם הארגזים של יינות ביתן צילום: יח"צ

הסגר שהוטל על העיר בני ברק ימים ספורים לפני חג הפסח כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, הציב בפני הרשויות שורה של אתגרים לא מבוטלים, המרכזי שבהם: אספקת מזון שוטפת לאוכלוסיה שמוגדרת "בסיכון"—אוכלוסייה מבוגרת  ו/או כזו הנתמכת ע"י הרווחה וארגוני החסד השונים.

מדובר באספקת מזון הן לקראת חג הפסח והן לתקופה שאחרי החג. פיקוד העורף, שניהל את האירוע מתחילתו, יצא למכרז לאספקת מזון לאוכלוסיה החרדית בבני ברק, כמו גם באזורים נוספים (אם כי במקרה שלהם היה מדובר בכמויות מצומצמות יותר)- המכרז נוהל ע"י ראשת החטיבה ועובדי חטיבת הרכש הלוגוסטי.

מי שזכתה במכרז היא רשת יינות ביתן שהוכיחה כי היא  יכולה לעמוד בתנאים המורכבים של אספקת עשרות אלפי חבילות מזון בכשרות מהודרת, בתוך ימים ספורים .

בסך הכל חולקו בערב החג כ-12,500 חבילות מזון בבני ברק ובריכוזים חרדים נוספים, זאת במקביל להשלמת ההיערכות לחלוקת 51,000 חבילות מזון נוספות לאחר חג הפסח.

"במהלך המבצע התמודדנו עם שני אתגרים מרכזים: לוח זמנים צפוף ודרישה לכשרויות מהודרות. אני שמח שבכוחות משותפים הצלחנו לעמוד באתגר באופן מושלם", מספר מנכ"ל קבוצת יינות ביתן - מיכאל לובושיץ.

 

יינות ביתן פיקוד העורף קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד