ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"הכל מלוכלך"

בלתי נתפס: לאורחי מלון הקורונה החרדים אין איך לכבס • צפו

למרות מאמצי המשרדים הממשלתיים לדאוג לרווחתם של השוהים במלון הקורונה, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חרדים שמתאכסנים במלונות ניר עציון וכינר נאלצים להתמודד במשך ימים ושבועות עם מחסור במכונות כביסה • חלק מהאורחים החלו לכבס את הבגדים באמבטיות • צפו בתיעוד

בלתי נתפס: לאורחי מלון הקורונה החרדים אין איך לכבס • צפו
חדר כביסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעוד פיקוד העורף, משרד הבריאות והרשויות עומלים לשכנע את חולי הקורונה לעבור למלונות הייעודיים - תוך הבטחה לספק להם את כל הצרכים, מסתבר שאת אחד מהדברים הבסיסיים ביותר הם שכחו לספק: שירותי כביסה.

מאות חולים - ובהם משפחות עם שבעה ושמונה ילדים קטנים, המשוכנים במלונות ניר עציון וכינר נאלצים להתמודד במשך ימים ושבועות עם מחסור במכונות כביסה.

אחד מהחולים סיפר ל'בחדרי חרדים' שהוא כבר ארבעה ימים הולך עם אותם הבגדים, רק משום שאין איפה לכבס. "יש פה משפחות עם ילדים קטנים, יש פה אנשים מבוגרים, אנשים שהביאו איתם בגדים לשבוע ותכננו לכבס בבית המלון, ופתאום התברר להם שאין פה מכונות כביסה. אנחנו מיואשים לגמרי".

לדבריו, "פנינו להנהלת המלון הם אמרו לנו, ובצדק, שהם אינם מספקים שירות כזה ושנפנה לפיקוד העורף. פנינו לפיקוד העורף אבל שום דבר לא התקדם".

חלק מהאורחים שכבר לא יכלו לסבול את המצב החלו לכבס את הבגדים באמבטיות, וחלקם פשוט ממשיכים ללכת עם הבגדים המלוכלכים.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ניתן לראות את אחד האורחים שאומר "אני נמצא פה בחדר של משפחה עם 12 ילדים שאין להם כבר בגדים לתת להם. הכל מלוכלך ואין איפה לכבס. החלטנו כמה אברכים להתאגד יחד ולכבס באמבטיה בגדים לכל מי שצריך".

בצר להם הם פנו לתורמים פרטיים בשביל שיתרמו להם מכונות כביסה, אולם לבינתיים, פתרון אין.

קורונה כינר ניר עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד