ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

'הרפואה בגיל המעבר' ב 'מעיני הישועה'

כ-200 נשים השתתפו בערב עיון ראשון בנושא 'הרפואה בגיל המעבר' במרכז הרפואי 'מעיני הישועה', במסגרת פרויקט 'מעיני הישועה בקהילה תש"ע'. מנכ"ל המרכז הרפואי: אנו פועלים מתוך מחויבות לתרום לקהילה

 'הרפואה בגיל המעבר' ב 'מעיני הישועה'

"לכל הסגל ב"מעיני הישועה", מטרה אחת - להיות לתת רפואה מקצועית, סיעוד איכותי ושרות ללא פשרות. אנו משתדלים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים. בשנים האחרונות, השתדלנו לקבל אנשים מקצועיים מהשורה הראשונה מחד, אבל לא פחות מכך, שמנו דגש שיהיו חדורי שליחות, בעלי אנרגיה חיובית ואופטימיים. כל הסגל הרפואי והאדמיניסטרטיבי פועל מתוך מחויבות לתרום לקהילה. הרגשת שליחות, זה מעבר למקצועיות הרפואית" – כך אמר מנכ"ל המרכז הרפואי 'מעיני הישועה', ד"ר יורם ליוור עם פתיחת פרויקט 'מעיני הישועה בקהילה תש"ע'.

במסגרת הפרויקט יקיים בית החולים בשנה החדשה הבעל"ט סדרת הרצאות על ידי בכירי הסגל הרפואי לקהל הרחב במגוון רחב של נושאים.

ד"ר ליוור: "'מעיני הישועה' הוא מרכז רפואי קהילתי למען הקהילה; מה שמייחד אותנו, זו תחושת הלכידות החברתית והרגשת השייכות. לא בכדי הסלוגן שלנו הוא: 'מקצוענים עם נשמה'. אנו מחפשים כאן את הנשמה, את הרוח, את המחוייבות ואת התרומה לקהילה. מקצוענות היא דבר הכרחי, אבל לא מספק".

כמאתיים נשים תושבות אזור המרכז השתתפו בסוף השבוע בערב העיון הראשון בסדרה בנושא 'רפואה לגיל המעבר' שנערך באולם ההרצאות שב'מעיני הישועה'. המשתתפות שמעו הרצאות מבכירי הסגל הרפואי בנושא .

את ערב העיון פתח הפרופ' אברהם ויינברגר, מנהל המחלקה הפנימית והמרפאה הרימטולוגית ב'מעיני הישועה'. הפרופ' ויינברגר הסביר למשתתפות על 'המחלות הראומטולגיות הנפוצות בגיל המעבר' ועל הטיפול הייחודי המוענק ב'מעיני הישועה' בכאבי מפרקים וענה לשאלותיהם. לאחר מכן נשא הד"ר גיל לוי, מנהל המרפאה האורוגינקולוגית ב'מעיני הישועה' הרצאה מקיפה על 'תופעת צניחת איברים פנימיים בנשים וולדניות ובנשים בגיל המעבר' ועל הדרכים החדשניות לטיפול בתופעה.

המנהל האדמיניסטרטיבי של 'מעיני הישועה', נדב חן אמר כי בית החולים 'מעיני הישועה' מלבד היותו מרכז רפואי עם הכלים הרפואיים המתאימים לקח על עצמו גם תפקיד לא פחות חשוב התורם רבות להחלמת החולה והוא המעורבות החברתית – קהילתית. "יש ערך מוסף משמעותי אמיתי, לנושא של מצוינות חברתית ומצוינות רפואית. השילוב הזה יחד, הוא זה שעושה את ההבדל.

"ברוח ימי החגים הבעל"ט; האתרוג צריך להיות שלם, ואם חסר חלק ממנו, הוא פסול. יש גם ארבע משאלות שבהן נהוג להוסיף בקשה לשלמות. אמונה שלמה. תשובה שלימה. רפואה שלימה וגאולה שלימה. ראשי התיבות של ארבע המשאלות הללו הוא: אתרג. אוסיף רק כי כדי להשיג את השלמות ברפואה צריך המון נשמה ומעורבות בקהילה וכי ממחקרים רבים שנעשו עלה בבירור, שבמחלקה שהאווירה בה הייתה אנושית ולבבית, אחוזי ההחלמה היו גבוהים הרבה יותר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד