כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"החרדים צודקים"

אלפי חילונים הפגינו בתל אביב; המשטרה נעדרה והעיתונאים גינו

באין מפריע הפגינו הערב אלפי חילונים יחד עם אמני מוזיקה ותרבות על כך שהממשלה לא עושה די בשביל לסייע להם כלכלית לצלוח את משבר הקורונה. מהתיעודים שפורסמו ברשת נראה כי הם לא שמרו על כללי ההרחקה והמשטרה לא פיזרה, מה שכן נעשה כאשר עשרה חרדים מתקהלים | עיתונאים חילונים גינו ותקפו

אלפי חילונים הפגינו בתל אביב; המשטרה נעדרה והעיתונאים גינו
מחאת האמנים בכנסת צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אלפי אנשים השתתפו הערב (חמישי) במחאת האמנים ואנשי התרבות נגד הממשלה, שלדבריהם לא עושה דבר בשביל לעזור להם לצלוח כלכלית את משבר הקורונה.

המחאה גררה תגובות קשות נגד המשטרה, שכן על פניו נראה כי המשתתפים לא שמרו על כללי משרד הבריאות והמשטרה לא עשתה דבר, בעוד שאם היו אלו חרדים, המשטרה כבר הייתה מפזרת את האירוע.

כתב 'ynet' איתי בלומנטל צייץ בהוגנות וכתב: "‏זה פשוט ביזיון מה שקורה עכשיו בכיכר רבין בת"א. באישור המשטרה מתקיימת כעת התקהלות של אלפי אנשים שלא שומרים על מרחק ושמים פס על הנחיות השוטרים. עכשיו זה הזמן לפזר את אירוע המחאה, מיד ועכשיו".

כתב 'ערוץ 13' יוסי אלי כתב, "כשאני רואה את מחאת האמנים בכיכר רבין ומוקד הדבקה אחד גדול. אני אומר כמה שאתם (החרדים) צודקים על האיפה ואיפה של הרשויות כלפיכם".

הוא הוסיף תיעוד של הפגנה בבית שמש, וכתב כי "‏הנה לכם דוגמא לייב בבית שמש: חרדי וחצי צועקים שיקסע, שמונה ניידות משטרה".

רז שכניק כתב 'ידיעות אחרונות' הגיב וכתב: "‏במקביל לאירוע המוצדק כשלעצמו בכיכר רבין, צריך לומר: חלק גדול מהמפגינים לא שמרו על כללי המרחק ובחלקים נרשמה צפיפות ברורה. נדמה לי שאם היה מדובר בחרדים, המשטרה לא הייתה כל כך מפויסת. אבל אולי זה רק אני".

ממשטרת ישראל נמסר כי "בניגוד לפרסומים שגויים, שאינם תואמים את המציאות ובכלל זאת באשר למספר המשתתפים , נציין כי מרבית המשתתפים הקפידו על הכללים וההנחיות וכי המארגנים פעלו בהתאם למוסכם".

כיכר רבין קורונה אפליית חרדים מחאה חברתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד