י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי החלטת בג"ץ

רון קובי על הדחתו: "נתמודד וננצח אתכם" • צפו

כהרגלו בקודש וכמי שזיהה את השידורים החיים כאמצעי קשר עם הציבור הרבה לפני שה-ZOOM נכנס לחיינו, התייצב רון קובי לתגובה בלייב בפייסבוק להחלטת בג"ץ שלא לקיים דיון חוזר בהדחתו מראשות העיר טבריה | הוא תקף את ההחלטה וטען כי בג"ץ מפחד מהממסד • צפו בדבריו המלאים

רון קובי על הדחתו: "נתמודד וננצח אתכם" • צפו
רון קובי בשידור חי צילום: צילומסך

אחרי שנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות דחתה סופית את בקשתו של רון קובי לדיון חוזר בעניין הדחתו מראשות העיר טבריה, התייצב האחרון כהרגלו להגיב באמצעות שידור חי בפייסבוק לעוקביו ומעריציו.

רון קובי נאם במשך רבע שעה בשידור חי מסלון ביתו ופתח, "קיבלנו את הבשורה שבית המשפט לא מתערב ולא מקבל דיון נוסף", ובבד בבד התייחס לממשלת האחדות המתהווה, "בחרתם ביבי קיבלתם את ליצמן שר השיכון, קיבלתם את דרעי שר הפנים. גנץ האיש שאכזב את כולנו, אתם מבינים איזו מדינה נהייתה לנו, מדינה שאריה דרעי הוא האיש שמחליט עליכם, על העתיד שלכם. אני יודע שאתם עצובים, הרבה מאוד אנשים עצובים".

לדבריו, "כוחות האופל השתלטו על המדינה הזאת, לא יודע מה הסיפור של בג"ץ נשגב מבינתנו. תראו עכשיו מה קורה עם מנדלבליט. המדינה משתגעת. אנשים פה לא מבינים שלקחו את המדינה וגמרו לנו את הדמוקרטיה ומנסים לחוקק פה חוקים אנטי דמוקרטיים אנחנו בבעיה קשה", קבע קובי.

"זה כבר לא במגרש של בית המשפט", טען ראש העיר שהודח. "אנחנו צריכים להילחם בהם אבל הדרך היא ביחד. בסוף זו מלחמה בקלפי. הדרך היחידה לשנות זה בבחירות. אני אומר פה לכולם, גם אם יהיו מחר או בשבוע הבא בעוד שנתיים בחירות ובעוד 5 שנים. אנחנו נתמודד וננצח אתכם. תיזהרו לכם מכל מאחזי העיניים שבאים להלוויות ולאזכרות".

קובי מנה את הישגיו; "הצלנו את טבריה מקריסה. אבל חברי המועצה עשו פה קנוניה - יד אחת מההתחלה. העיר עכשיו בהידרדרות".

בתוך דבריו אמר, "אני רוצה מפה למסור תנחומים באמת למשפחת הרב ישעיהו הבר שנפטר מקורונה. איש חסד, איש שעזר לאחרים ובסוף נפטר מהקורונה. יהי זכרו ברוך. זה חדשות לא טובות לעם ישראל".

לסיום חזר רון קובי להתייחס לפסיקת בג"ץ ואמר: "החדשות שהגיעו אלינו מבג"ץ לא טובות. אני לא מבין את ההחלטות ואני לא מקבל אותם, גם כי הצדק לא נראה ולא נעשה. העוול המשפטי הוא לפעמים לא מובן לנו. אני מבין שבג"ץ מפחד מהממסד. יש סיבות שאנחנו לא יודעים אותם. פשוט כנראה שבמדינה הזאת מהפכות ועצומות עושים רק בבחירות בקלפי. נדאג לעשות את זה יותר טוב. אבל צריך הרבה סבלנות".

אל השידור החי הצטרפו לא מעט גולשים שאינם מחבבים את רון קובי בלשון המעטה, אשר ביקרו אותו והגיבו בכתובים נגדו. קובי הגיב לחלק מהם בשידור ואף חסם אותם מיידית.

הדחת רון קובי שידור חי בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד