י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
299 מתים מקורונה

ראש העיר המליץ שגברים ילכו לקניות ועורר סערה

בניסיון לצמצם את התפשטות נגיף קורונה בעירו, המליץ ראש העיר השלישית בגודלה ביפן שהגברים ילכו לקניות החיוניות ולא הנשים כשהוא מסביר כי הן מתעכבות יותר זמן וגורמות לצפיפות במרכולים | נכון ליום חמישי מתו ביפן 299 בנ"א

ראש העיר המליץ שגברים ילכו לקניות ועורר סערה
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: unsplash

"גברים צריכים ללכת לחנות המכולת במהלך מגיפת הקורונה, כי לנשים לוקח יותר זמן הקניה", כך קבע ראש עיר ביפן.

ראש העיר השלישית בגודלה ביפן מתמודד עם ביקורת ציבורית, לאחר שאמר שגברים מתאימים יותר ללכת לקניות במכולת במהלך מגיפת נגיף הקורונה, מכיוון שלנשים לוקח זמן רב מדי ותורמות לצפיפות יתר בסופרמרקטים.

מספר המקרים הרשמיים של הנגיף ביפן עלה בשבועות האחרונים, וניפץ תקוות כי תגובת הממשלה הצליחה לשלוט על התפשטותו. נכון ליום חמישי, היו ביפן 11,950 מקרים שאושרו, כולל 299 מקרי מוות, כל על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס. לשם השוואה, ב-1 במרץ היו במדינה 243 מקרים.

ביום חמישי, ראש עיריית אוסאקה, איצ'ירו מטסוי, רמז כי הקונים הגברים במכולת יפחיתו את התפשטות הפוטנציאל של הנגיף מכיוון שהם ישהו פחות זמן בחנויות.

"נשים שוהות זמן רב יותר בקניות במכולת מכיוון שהן עוסקות במוצרים שונים ומשקללות איזו אפשרות היא הטובה ביותר", אמרה מטסוי לכתבים במסיבת העיתונאים לגבי הנגיף באוסקה ביום חמישי.

"גברים לוקחים במהירות את מה שנאמר להם לקנות, אז הם ישהו פחות בסופר, וזה ימנע ממגע קרוב עם אחרים", הוסיף מטסוי.

אוסאקה נמצאת במצב חירום מאז ה-7 לאפריל. תגובותיו של מטסוי הגיעו לאחר שהציע לסופרמרקטים להגביל את מספר האנשים שנכנסים לחנויות במידת האפשר, והמליץ ​​לקנות מצרכי מזון רק פעם ביומיים או שלושה.

גברים ונשים קניות בסופר קורונה יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד