1. עמוד הבית
  2. מחשבים ואינטרנט
  3. אונליין

כך מנסה פייסבוק להילחם בפופולאריות של ZOOM

חברת ZOOM שמעניקה שירותי שיחות וידאו רבי משתמשים חווה זינוק דרמטי במניותיה מאז תחילת משבר הקורונה בזכות עליה מרשימה בכמות המשתמשים. בפייסבוק לא רוצים להישאר מאחור ומשיקים פיצ'ר שיחות וידאו חדש 

קובי בורנשטיין, ב' אייר תש"פ 26/04/2020 16:25

יוטמע גם בשאר האפליקציות פרופיל פייסבוק פרופיל פייסבוק צילום: unsplash

משבר הקורונה לא פסח כמעט על אף חברה בעולם. חברות ענק פיטרו אלפי עובדים וחברות אחרות נקלעו למשברים כלכליים ואף הכריזו על פשיטות רגל. אולם, חברה אחת דווקא הרוויחה מהמשבר: ZOOM. מ-10 מיליון משתמשים בינואר 2020, קפצה החברה ל-300 מיליון משתמשים במרץ 2020, ומניות החברה זינקו בהתאם.

כעת, בניסיון שלא לאבד את הרלוונטיות, ענקית הרשתות החברתיות פייסבוק השיקה מוצר חדש של שיחות וידאו לקבוצות, בתקווה שיציע חלופה הוגנת לזום.

החברה הוציאה פיצ'ר בשם מסנג'ר רומס (Messenger Rooms) שיאפשר לקיים שיחות וידאו בהשתתפות של עד 50 איש, והמשתתפים לא יצטרכו חשבון פייסבוק כדי להשתמש בו.

השירות הושק בארה"ב וצפוי להגיע לפייסבוק בישראל כבר בימים הקרובים.

בפייסבוק מספרים שבקרוב השירות יוטמע גם בשאר אפליקציות החברה כוואטסאפ, אינסטגרם וכמובן בפייסבוק עצמה.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;