ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ההפתעה שציפתה לרוכשים החדשים ב'מצפה האלה'

ב-ISA GROUP הפתיעו השבוע את הרוכשים החדשים ב'מצפה האלה' עם חבילת משחקים מפנקת לכל המשפחה

ההפתעה שציפתה לרוכשים החדשים ב'מצפה האלה'
המתנות שקיבלו הרוכשים צילום: יח"צ

המשק מתחיל רק עכשיו לחזור לעצמו לאחר משבר הקורונה, אבל בענף הבניה בכלל וב'מצפה האלה' ברמב"ש ג'3 בפרט, העבודות נמשכו בהתאם להנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לענף הבניה - גם בתקופת המשבר, כך גם שגרת חתימת החוזים החדשים שנמשכה מיד לאחר החג בהתאמה לביקוש הגבוה.

הרוכשים שהגיעו לחתימת חוזה השבוע, זכו להפתעה בלתי צפויה; חבילת ספרים ומשחקים לכל המשפחה, מתנה למשפחות הרוכשים שהצטרפו לפרויקט המבוקש. ב-ISA הבינו כי ההתארגנות לקביעת חתימה עבור חלק מהרוכשים, ללא אפשרות בייביסיטר לילדים שבבית, מהווה מכשול טכני – ופתרו את הבעיה עם חבילת ספרים ומשחקים חדשה עבור הילדים, הנשארת אצל המשפחה כמתנת חתימה.

החתימות על החוזים • קרדיט: יח"צ

דני פלדהיים מ'פלטרין נדל"ן' המשווקת את הפרויקט ומתמודד עם הביקוש הגבוה גם בימים אלו, אומר על המחווה המפתיעה "לחברת ISA חשוב לאפשר חתימת חוזים סדירה בתוך סביבה בטוחה והקפדה מלאה על נהלי משרד הבריאות. כך יצא שהרוכשים גם נהנים מחבילת ספרים ומשחקים שתעלה קצת את המורל המשפחתי ותקל על השהות הממושכת בבית, בסופו של דבר הבריאות של כולנו חשובה יותר מכל".

במכתב שצורף למארז המתנות כותבת חברת ISA לרוכשים החדשים: "בזמן בו כולנו מתכנסים עם המשפחה הקרובה, מגלים את הכח של בית כמקום מקרב ובטוח. אנו מברכים אתכם על הצטרפותכם למעגל הלקוחות של isa group ונרגשים יחד אתכם לקראת הכניסה לביתכם החדש". עוד מציינים בחברה כי בחודשים האחרונים, כולל בתקופת משבר הקורונה המתמשך התקיימו עבודות במתחמי הבניה של ISA GROUP, הודות להיערכות מקצועית מוקדמת שאפשרה המשך עבודה בהתאם להנחיות.

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד