ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העיתונאי עשה לו בית ספר

יאיר לפיד 7 שנים בכנסת ועדיין לא בקי בעבודה

האם לפיד עדיין לא יודע את הכללים והחוקים בכנסת? הוא תמה היום בציוץ בטוויטר ושאל מדוע שרי הליכוד לא מגיעים לוועדה המיוחדת שדנה בשינוי חוק יסוד הממשלה בכדי להניע את הקמת ממשלת האחדות ועיתונאי האיר את עיניו כי שרים לא משתתפים בוועדות

יאיר לפיד 7 שנים בכנסת ועדיין לא בקי בעבודה
עקיבא נוביק / יאיר לפיד צילום: הדס פרוש/תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד מכהן בכנסת כבר שבע שנים, מתוכם שנה וחצי כשר אוצר, ונראה שהוא עדיין לא הפנים את כללי העבודה בכנסת. 

לפיד שספג ביקורת קשה במהלך השנים האחרונות על היעדרותו מרוב דיוני הכנסת והימצאותו לרוב בחו"ל, החל בימים האחרונים להופיע יותר בדיוני הכנסת, מן הסתם בשל מגיפת הקורונה וסגירת השמים. לאחר שיצא היום (ראשון) מדיון סוער בוועדה המיוחדת לשינוי חוק יסוד הממשלה לקראת הקמת ממשלת האחדות, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מסתכל בדיון ואומר איפה לוין? איפה אלקין? איפה ביטן? איפה אמסלם? למה השותף הזוטר ביותר בממשלה הזאת מנהל את כל הדיון הזה? ולמה כחול לבן התנדבו להיות מדרס הרגליים של הניסיון של נתניהו לברוח מהמשפט שלו?". 

כתב הכנסת של 'ערוץ 13' עקיבא נוביק מיהר לתקן אותו וכתב: "מקווה שאני לא מטיל פה פצצה, אבל שרים לא משתתפים בדיוני ועדות".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ עקץ את לפיד ואת 'העין השביעית' וכתב כי "‏אני חושב שהעין השביעית חייבת לבדוק עם ‎עקיבא נוביק איך הוא מעז לצייץ ציוץ כזה ולבדוק אם זה קשור לאבא שלו ולאבא של עמית סגל החבר שלו. לא יאמן איך העיתונאים מתנהגים היום...".

כזכור, מאמר שפורסם באתר העין השביעית ביקר את כתב חדשות 13 עקיבא נוביק 

'העין השביעית' הוא כלי תקשורת המחשיב את עצמו כבלתי תלוי שמבקר באובייקטיביות את כלי התקשורת והעיתונאים בישראל.

לאורך השנים עלו טענות רבות מצד עיתונאים ואנשי ימין על כך ש'העין השביעית' הוא בעל נטיות שמאל מובהקות.

באתר עצמו נכתב: "העין השביעית" היא הזירה היחידה בישראל המוקדשת לביקורת על התקשורת. מאז 1996, תחילה ככתב-עת מודפס ומ-2008 כאתר אינטרנט, עוקבת מערכת "העין השביעית" אחרי העיתונות והמדיה במטרה לשמש כתובת עבור העיתונאי המעוניין בתקשורת עצמאית, חופשית וחוקרת; ולהיות מורה נבוכים לאזרח המעוניין לצרוך תקשורת באופן מושכל, לחוקר התקשורת ולסטודנט.

"העין השביעית" היא זירה בלתי תלויה, ללא קשרים או מחויבות כלשהי לגופים שאותם היא מסקרת, ללא מורא וללא משוא פנים. "העין השביעית" פועלת בזכותכם, וקיומה מתאפשר באמצעות תרומות.

יאיר לפיד עקיבא נוביק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד