י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחיצות שקופות

פיילוט ראשוני בתלמוד תורה הבני ברקי: לבודד כל ילד

בתלמוד תורה בוסטון בבני ברק ממתינים ללימודים לפי ההוראות וכבר עכשיו החלו בהיערכות לתת שמירה לילדים בעת הלימודים בכיתה • המנהל ל'בחדרי': "מדובר בפיילוט ראשוני"

פיילוט ראשוני בתלמוד תורה הבני ברקי: לבודד כל ילד
המיגון בתלמוד תורה בוסטון צילום: באדיבות המצלם

בתלמוד תורה בוסטון בבני ברק, הממוקם בסוף רחוב חזון איש בבני ברק, אמנם לא פתחו את הלימודים עדיין. אבל כבר עורכים פיילוט לנסות לראות איך אפשר לקיים לימודים באמצעות מיגון בין ילד ילד.

מתמונה שהתקבלה במערכת 'בחדרי חרדים' נראית כיתת לימוד בתלמוד תורה, כאשר לצורך המיגון הונחו מחיצות שקופות בין השולחנות מה שכמובן נותן אמצעי מיגון בין ילד לילד. 

הרב נתן פוקסברומר, מנהל התלמוד תורה, מסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הרעיון הוא לבודד כל תלמיד בכיתה. המטרה היא שהילדים יוכלו ללמוד בכיתות בלי שום סיכון".

לגבי ההפסקות אומר הרב פוקסבורמר, "הם ילמדו ארבע שעות עם הפסקה אחת ביום לארוחת בוקר. שגם זו תהיה בצורה של התערבבות מינימלית בין הילדים. העיקר שיוכלו ללמוד במתכונת של לימודים -שהם יידעו שהם צריכים לשמור על הכללים".

לדברי המנהל, "אנחנו עדיין לא מתכוונים לפתוח את החיידר. אין לנו שום אישור כרגע, ורק עשינו פיילוט ראשוני לבדוק את הדבר איך אפשר למגן את הילדים בצורה הטובה ביותר". 

נראה כי הצעד שעשו בתלמוד תורה בוסטון יביא לתלמודי תורה נוספים שיאמצו את הפיילוט וכי הלימוד בשגרת קורונה יהיה אחר לגמרי מכל מה שהכרנו עד היום. 

תלמוד תורה בוסטון נתן פוקסברומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד