ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בהתגייסות צוות מכבי ובתיאום פיקוד העורף, התגייסה רופאת הילדים לטפל בתינוק בן שבוע השוהה במלון למבודדים

ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ: "זוהי גאווה בשבילנו שאילו הצוותים המיוחדים שלנו שפועלים במסירות נדירה למען כל אחד מחברי מכבי, בכל גיל, בכל מקום ובכל מצב".

בהתגייסות צוות מכבי ובתיאום פיקוד העורף, התגייסה רופאת הילדים לטפל בתינוק בן שבוע השוהה במלון למבודדים
תינוק ישן צילום: pixsabay

מקרה מיוחד אירע בשבוע החולף במחוז ירושלים של מכבי המוכיח את המסירות הנדירה, הערבות והאחריות של רופאי הקופה עבור כלל החברים- לא משנה מהו הגיל, המקום או המצב בו הם נמצאים כאשר בריאותם היא הראשונה במעלה ועומדת בראש סדר העדיפויות.

במבצע לוגיסטי מורכב נכנסה ד"ר עדי אורבך, רופאת הילדים של מכבי מהמרכז הרפואי בשכונת רמת שלמה בירושלים למלון למבודדים בירושלים על מנת להעניק טיפול רפואי לתינוק כבן שבוע ימים שנולד במשקל נמוך לגילו והופנה עם אימו למלון למבודדים עקב חשיפה לחולה מאומת.

בפעילות משותפת של צוות מכבי במחוז- מנהלי המרחב, מתאמי קהילה ובתיאום עם פיקוד העורף, הרופאה התמגנה, התחמשה בציוד הנדרש ונכנסה למלון בכדי לבדוק ולטפל ביילוד. האם התרגשה ממסירות הרופאה והודתה על הטיפול האכפתי והמסור מתוך דאגת אמת לבריאותם. יש לציין כי היולדת מלווה באופן צמוד ע"י מתאמת הקהילה וכן ע"י צוותים ומטפלי בקהילה שדואגים לעמוד לצידה ולתמוך בה בתקופה זו.

ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי מר גידי לשץ: "מכבי כארגון בריאות מוביל ממשיך להעניק לחברים את מעטפת הבריאות המקצועית והטובה ביותר.  זכינו בצוותים נהדרים ומסורים שעושים עבודת קודש עבור החברים בכל גיל, בכל מקום ובכל מצב.  זוהי חובתנו וזכותנו כאחד לתת שירות מהמעלה הראשונה בימי שיגרה וגם בימים אלו".

מאז תחילת משבר הקורונה צוות מכבי במחוז פועל במסירות ובנחישות בכדי להעניק לחברים את השירות המיטבי בפעילות אינטנסיבית בהשתתפות מנהלי המרחבים, המנהלים החרדים של  המרכזים הרפואיים, הצוותים הרפואיים ומתאמי קשרי הקהילה שבכל מרחב. במחוז פריסה רחבה של אלפי רופאי משפחה, ילדים ונשים אשר גם בימים אלו ממשיכים להעניק שירות לחברים במרכזים הרפואיים ועל ידי שירותי הרפואה מרחוק בשמירה מרבית על בריאות הציבור והצוותים הרפואיים.

במכבי ערכו מיפוי יזום של האוכלוסייה המוגדרת כאוכלוסייה בסיכון ולאחר מכן הפעילו מערך תמיכה קהילתית על ידי עובדים סוציאליים, מנהלי המרחבים ומתאמי קשרי הקהילה שקיימו שיחות יזומות לחברים על מנת לוודא את מצבם הרפואי והמשפחתי. לאחר מכן שלחו הודעות קוליות לחברי מכבי עם מידע חיוני, טיפים והמלצות לימים אלו.

במתחמי בדיקות הקורונה שהקימה מכבי ברחבי המחוז התקבלו מאות בדיקות כאשר הצוות הרפואי של מכבי עושה עבודתו במשך שעות רבות בכדי שכל פניה תקבל מענה על הצד הטוב ביותר ובמהירות האפשרית.

במהלך חג הפסח פעלו בשכונות השונות רופאים נוכריים שהעניקו שירות וייעוץ מקצועי לחברים. חברי מכבי קיבלו מענה מהצוותים הרפואיים וממתאמי קשרי הקהילה של מכבי בכל ימות החג כאשר מתאמי קשרי הקהילה סייעו לכלל התושבים חברי כל קופות החולים ומכל המגזרים בשינוע תרופות, מזון, ומוצרים נוספים על מנת לאפשר להם ליהנות משמחת חג מושלמת.

מחוז ירושלים והשפלה דאג לספק את כל הצרכים הרפואיים הנדרשים לחולים השוהים במלונות ייעודיים  באזור ירושלים ולאורך כל החג פעל  למען החברים באספקת ציוד, בייעוץ רפואי ובסיוע לכל הנדרש.

מכבי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד