י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עדיין צריכים להיות מוכנים לדבר הבא"

סוף טוב? מחלקות הקורונה בבתי החולים החלו להיסגר

בצל הירידה הדרסטית בכמות הנדבקים הכללית בישראל, בתי החולים החלו לסגור מחלקות ייעודיות שהוקמו לחולי הקורונה ומתחילים אט אט לחזור לשגרה 

סוף טוב? מחלקות הקורונה בבתי החולים החלו להיסגר
מחלקת קורונה במעייני הישועה. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בעקבות ההשתלטות על המגיפה וירידה דרסטית במספר החולים בנגיף, משרד הבריאות הנחה את בתי החולים לחזור לפעילות ולחדש את הפעילות האלקטיבית, ניתוחים, פעילות מרפאות חוץ וטיפולים ועוד, ובמקביל נסגרות מחלקות הקורונה בבתי החולים.

לאור הירידה במספר חולי הקורונה מספר בתי חולים כבר החלו לסגור את מחלקות הקורונה שלהם. בבתי החולים הבוקר רק 383 חולים מאושפזים, לעומת 750 לפני שבועיים. בשיבא נסגרה אחת מתוך חמש מחלקות. בשערי צדק סגרו בסוף השבוע שתי מחלקות קורונה ובאסותא אשדוד הודיעו שבמחלקת הקורונה שלהם ישנם רק ארבעה חולים.

ד"ר ארז און, ראש חטיבת המרכזים הרפואיים במשרד הבריאות אמר שישנה הנחיה להשאיר מסר מינימלי של מחלקות קורונה: "ההנחיות שנכנסו לתוקף מאפשרות העלאה מדורגת של פעילות אלקטיבית. אני קורא לציבור לא להרתע מלהגיע לבית חולים. יש בהם הפרדה בין קורונה ללא קוורנה. אנחנו מצמצמים פעילות במחלקות קורונה. כמות המטופלים הולכת ויורדת. לא שכחנו שלא עברנו את הקורונה. עדיין צריכים להיות מוכנים לדבר הבא. אך ברוב בתי החולים זה לא יותר ממחלקה אחת. כרגע הנחיה היא 'לכווץ' את מחלקות הקורונה וכך להוריד צפיפות במחלקות אחרות".

מעייני הישועה בית חולים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד