י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשרות שוטרים הגיעו לפזר

בני ברק: שני עצורים בהתקהלות בבית כנסת

לא בפעם הראשונה באותו מקום: עשרות שוטרים נהרו הערב לפזר התקהלות בתוך בית הכנסת סאטמר ברחוב נחמיה בבני ברק, כאשר גם מחוצה לו התקהלו כמה עשרות תושבים, למרות הסגר ואיסור היציאה מהבית | שניים נעצרו והובלו לחקירה • צפו

בני ברק: שני עצורים בהתקהלות בבית כנסת
שוטרים ברחוב נחמיה בבני ברק צילום: בני ברקים

המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: השוטרים ממשיכים בפעילותם לאכיפת הנחיות צו בריאות העם. הערב (שלישי) התקבל דיווח במשטרה אודות התקהלות אסורה בתוך בית כנסת ברחוב נחמיה בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בבית הכנסת של 'קהל יטב לב' סאטמר ברחוב נחמיה פינת ברסלב בעיר, שמוכר היטב למשטרה היות ובמהלך השבועות האחרונים התרחשו בו מספר אירועים של הפרת צו בריאות העם והתקיימו במקום התקהלויות עם משתתפים רבים, חרף האיסור בימים אלה.

בתיעוד שהגיע לידינו נראים לפחות עשר ניידות מגיעות לזירה בשיירה, היות ומדובר היה באירוע רב משתתפים שהצריך כוח משטרתי רב בכדי להשתלט עליו.

שוטרים איתרו בתוך בית הכנסת למעלה מעשרה אנשים והורו על פיזורם. בעת הפיזור החלו צעירים מתקהלים בחזית הבניין והחלו מתעמתים עם השוטרים תוך שהם גורמים לנזק לניידת משטרה. במקום נעצרו שניים מהמתפרעים והועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם.

במשטרה שבים ומזכירים כי האיסור על התקהלויות והתכנסויות במקומות סגורים, הנן הנחיות שנועדו להגן על בריאות הציבור והן בבחינת הנחיות מצילות חיים. "אנו קוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות, כי ביחד ננצח את הנגיף", סיכמו.

התקהלות חסידות סאטמר מעצר חרדים קורונה צו בריאות העם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד