י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו במפת הנתונים

הדו"ח חושף: נתוני הנפטרים החרדים; בני ברק בראש הרשימה

בדו"ח מיוחד שהנפיקו במועצה לביטחון לאומי, מתפרסמים אמש נתוני הנפטרים על פי פילוח הערים, בהן גם הערים החרדיות • נתונים מדאיגים על העיר בני ברק שמתייצבת בראש הטבלה • עד כה נפטרו 210 איש בישראל כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים

הדו"ח חושף: נתוני הנפטרים החרדים; בני ברק בראש הרשימה
שוטרים בבני ברק צילום: פלאש 90

על פי הדו"ח של המל"ל: בישראל נפטרו עד כה 210 אנשים לאחר שנדבקו בננגיף הקורונה. 23 מהנפטרים - כ-10% מכלל הנפטרים - הם תושבי העיר בני ברק. 

בבית שמש, שרובה חרדית, נפטרו 2 אנשים מהנגיף. ההחרדיות ביתר עילית ומודיעין עילית עם אפס נפטרים בחסדי השם.

עוד עולה מהנתונים כי ירושלים היא העיר עם מספר הנפטרים הגבוהה ביותר, 52 מקרי מוות. אשקלון עם 2 נפטרים, טבריה עם 6 נפטרים והעיר נתיבות עם נפטר אחד.

על פי נתוני המל"ל, קצב התמותה שומר על יציבות ולא מוסיף להיות קשה. אתמול נפטרו חמישה חולים. לצד זאת, ישנה ירידה גם במספר המונשמים. בדו"ח נכתב כי בישראל 92 מונשמים בלבד.

עוד עולה מנתונים על מספרי החולים בריכוזים החרדים: בני ברק עם 1,241 חולים פעילים, מתוכם 77 מאושפזים בבתי החולים, 1,196 מאושפזים במלוניות, 540 מהם בתהליך החלמה. עד כה החלימו בעיר בני ברק 1,530 חולי קורונה.

בביתר עילית ישנם 191 חולים נכון להיום, מתוכם: 89 מאושפזים במלונות ואילו 59 בתהליך החלמה - מצטרפים אל 82 חולים שכבר החלימו ושבו לשיגרת הקורונה.

בבית שמש, שנמצאת בחלקה בהסגר, יש 316 חולים, בהם 3 מאושפזים בבתי חולים, 138 חולים מאושפזים במלוניות הקורונה, 86 חולים כבר החלו בתהליך החלמה ואילו 132 כבר הספיקו להחלים.

גם העיר מודיעין עילית מחזיקה במספר חולים גבוה: על פי המל"ל, נכון להיות 245 תושבי העיר חולים, 3 מהם מאושפזים בבתי החולים ו-146 שוהים בבתי המלון של פיקוד העורף. עוד עולה מהנתונים כי 73 מחולי הקורונה במודיעין עילית נמצאים בהליך החלמה ו-148 תושבים כבר החלימו.

מלל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד