י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אבל כבד מאוד

רופא הילדים של לייקווד נפטר מנגיף הקורונה

תושבי לייקווד שבורים לאחר פטירתו של רופא הילדים האהוב והמפורסם הראווי הירש ז"ל, שהיה אחד הרופאים הטובים בלייקווד. הוא נדבק בנגיף הקורונה והלך אמש לעולמו

רופא הילדים של לייקווד נפטר מנגיף הקורונה
ד"ר הירש צילום: Lakewood scoop

מלייקווד מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרופא הארווי הירש ז"ל. רופא ילדים במרפאת Chemed (מרכז לחינוך לבריאות, רפואה ורפואת שיניים) בלייקווד, ניו ג'רזי. הוא היה בן 68 ונפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

ד"ר הירש היה ידוע בטוב לבו ובכבודו ובחמלה שגילה למטופליו שהיו תחת טיפול רפואי. הוא היה גיבור וצדיק אמיתי. ד"ר הירש מסר את נפשו כדי לטפל בחולים שהגיעו אליו.

ד"ר הירש סיים את לימודיו בפקולטה לרפואה באוניברסיטה גואדלחארה במקסיקו בשנת 1978 וסיים את הלימודים בבית החולים האוניברסיטאי ברוקדייל ברוקלין ניו יורק.

לאחר שעבד במשך שני עשורים במרפאה פרטית במנלפן - ניו ג'רזי, הצטרף ד"ר הירש ל Chemed, ד"ר הירש היה חבר באקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ובמשך תקופתו במנלפן, הוא זכה בפרס "הרופא הכי טוב" ב-2011 על ידי המגזין 'החודשי' של ניו ג'רזי. והרופא החביב על ילדים ב- 2012 על ידי מגזין 'המשפחה' של ניו ג'רזי.

לאחרונה, למרות היותו חלש מאוד, ולמרות החשש להיחשף לחולי נגיף הקורונה, הוא התעקש לטפל בכל מי שהגיע אליו. במשך כל השבוע ובשבתות וחגים, ד"ר הירש העמיד את עצמו למטופליו בכל שעות היממה כדי לקבל סיוע במצבי חירום ושאלות רפואיות של אנשים, גם אם האנשים לא היו המטופלים שלו.

מטופליו הרבים ביכו את פטירתו, הם כתבו כי הוא היה "נשמה טהורה שעזרה רבות לכולם, נתן הרגשה טובה לכולם כאילו הם מטופליו היחידים, הוא היה אומר ללקוחות להתקשר אליו מתי שהם מרגישים צורך ולא משנה מה השעה, הוא תמיד חזר לשיחות טלפון אליו התקשרו אנשים והוא לא הספיק לענות להם, היה אכפת לי מכל מטופל ומטופל, הוא היה אהוב על הילדים של לייקווד מאד, היה לו כבוד גדול לתלמידי חכמים, בבקרים הוא היה יושב ולומד תורה".

לייקווד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד