י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בזכות התפילות והחזקת התורה

חסדי שמים: הנגידים הגדולים החלימו מקורונה

הנגידים הגדולים של עולם התורה והחסידות מתאוששים מנגיף הקורונה בו הם נדבקו ובזכות התפילות רואים ישועות, הנגיד לבית ויז'ניץ רבי חיים משה פלדמן פקח את עיניו והנגיד לבית צאנז רבי מיכל רוזנברג שוחרר מבית החולים כך גם הנגידים מלוס אנג'לס רבי צביקה רייזמן ורבי בערל וייס

חסדי שמים: הנגידים הגדולים החלימו מקורונה
הנגידים פלדמן, רוזנברג, וייס ורייזמן צילום: שוקי לרר ומשה גולדשטיין

בצל מגיפת הקורונה שהתפשטה בארץ ובעולם וגבתה קורבנות רבים וטובים, ביניהם מנהיגים, גדולי התורה ואנשי חסד ישנם בשורות טובות בחסדי שמים. 

הנגיד לבית ויז'ניץ הרה"ח רבי חיים משה פלדמן, שהגיע בערב פסח מלונדון לישראל והיה מאושפז במצב קשה בבית החולים צאנז לניאדו בנתניה, לאחר שנדבק בנגיף, מתאושש אט אט בבית החולים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ר' חיים משה התעורר לאחר שהיה מורדם וקרא קריאת שמע והניח תפילין. הציבור נקרא להמשיך להעתיר בתפילה לרפואת רבי חיים משה בן בריינדל שנושק לגיל ה-90 בלעה"ר. 

גם הנגיד הגדול לבית צאנז, הרה"ח ר' מיכל (מעכי) רוזנברג מקנדה, חזר לאיתנו לאחר שהיה במצב קשה בבית החולים ובסכנת חיים מיידית לאחר שנדבק בנגיף. 

בהודעה ששלח בנו הגדול הרב שאול מתתיהו רוזנברג לידידיו, הוא כתב: "חסדי ה' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו. בהתרגשות גדולה הריני לבשר טוב כי ברוב סייעתא דשמיא זכה אבינו הרה"ח יחיאל מיכל בן פייגא שליט"א לצאת היום מבית החולים ובא בשלום לביתו. שם ימשיך להתחזק ולהירפא בשלימות".

"ברכת תודה על העבר לכל ידידינו שהרבו בתפילות ובקשות לפני השי"ת. וקל שומע תפילת עמו ישראל. ובקשה על העתיד להמשיך להרבות בתפילות ובקשות עד שיזכה אבינו שליט"א להחלמתו השלימה כי עדיין צריך לישועת ה'. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים".

בחסידות צאנז התגייסו לרפואתו השלמה של ר' מיכל רוזנברג וסיימו כמה פעמים את הש"ס, לצד אמירת תהילים של ילדי החסידות שקרעו שערי שמים למענו. 

כמו כן, הנגיד הגדול הרב צבי רייזמן מחבר הספר 'רץ כצבי', שהיה כזכור במצב קשה מאוד, החלים בחסדי שמים לאחר שהיה מורדם ומונשם בבית החולים. הוא יצא מכלל סכנה, גם רעייתו שתחי' ובנו הגדול הרב אלי רייזמן שיחי' החלימו מהקורונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי הנגיד הרב בערל (בערי) וייס מלוס אנג'לס, החלים אף הוא מקורונה, ר' בערי לא היה מאושפז בבית החולים, אך החלים בחסדי שמים יחד עם בנו הרב יואל וייס המתגורר בסמוך לאביו. 

בלייקווד שבניו גרז'י החלים הנגיד הצעיר ר' שאול מזרחי מי שמארח את גדולי ישראל שמגיעים למקום, ר' שאול יחד עם משפחתו וחמיו ממנהטן חלו בקורונה והחלימו בחסדי שמים.

חיים משה פלדמן מיכל רוזנברג צבי רייזמן בערי וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד