י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האכיפה על מסכות תוגבר ממחר

הסתיים הסגר: החנויות נפתחו והוסרו המגבלות

אחרי שני ימי סגר לרגל יום הזיכרון ויום העצמאות כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בשני הימים העמוסים הללו בשגרה, הוסרו מגבלות התנועה והחנויות שהותרו להיפתח החל מיום ראשון האחרון שבו לפעול, בהם רשתות המזון | החל ממחר תחל האכיפה על מסכות

הסתיים הסגר: החנויות נפתחו והוסרו המגבלות
בחורים במחסום משטרתי בי-ם צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הגבלות התנועה שהוטלו על תושבי ישראל במהלך 27 השעות האחרונות כדי למנוע את התפשטות הקורונה, הגיעו הערב (רביעי) לסיומן. משעה זו מתאפשרת מחדש התנועה בין היישובים, כמו כן מתאפשרת קניית מזון ושירותים חיוניים נוספים.

הסגר על הגבלותיו החל אתמול בשעה 17:00, ועם תחילתו גם התחבורה הציבורית נפסקה, אך היא צפויה להתחדש רק מחר (חמישי) לפנות בוקר בשעה 05:00. טרם התקבלה החלטה לגבי הפעלתה מחדש של הרכבת. עם סיום הסגר גם תוקפן של המגבלות שהוטלו במהלך יום הזיכרון פקע, ואין איסור על הגעה לבתי העלמין ברחבי הארץ.

אתמול נכנסה לתוקף גם החובה לעטות מסיכות מגן במרחב הציבורי - ומחר (חמישי) תחל האכיפה באופן מלא. הקנס על הפרת ההנחיה הוא 200 שקלים, ללא אזהרה.

האכיפה נדחתה - לאחר שהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן הנחה את המשטרה להימנע מקנסות ולהתחיל באכיפת התקנה רק לאחר יום העצמאות - למעט במקרים חריגים.

קורונה סגירת חנויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד