ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הערב: שמחת 'בית השואבה' במישקולץ בפ"ת

במוצאי חג סוכות תתקיים, בראשות האדמו"ר ממישקולץ, שמחת בית השואבה בכיכר מישקולץ בפ"ת • יופיעו: הזמר דדי גראוכר, ילד הפלא ארי מנדלסון ואביו אפרים, מידד טסה ולהקתו ועוד

הערב: שמחת 'בית השואבה' במישקולץ בפ"ת

במרכז מוסדות מישקולץ בפתח תקווה, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת המעמד האדיר של קירוב לבבות לאבינו שבשמים, חגיגת שמחת בית השואבה המרכזית, שתערך במוצאי חג ראשון של סוכות ב"כיכר מישקולץ" - צומת הרחובות סלנט-אחד העם שבמרכז העיר פתח תקווה. מעמד זה הפך מכבר למסורת של שנים בחצר מישקולץ, בו נוטלים חלק אלפים רבים מכל גווני הקשת הציבורית, הבאים כאחד להביע את הערכתם הרבה והנאמנה למוסדות מישקולץ – מבצר התורה והחסד בפתח תקוה, ולעומד בראשו מנהיג העדה, האדמו"ר.

בחלק האומנותי יופיעו השנה גדולי הזמר מהארץ ומהעולם, בליווי תזמורת מורחבת, ביניהם הזמר דדי גראוכר, ילד הפלא ארי מנדלסון, בהופעת בכורה עם אביו הזמר אפרים מנדלסון, נער הפלא מידד טסה עם להקתו, ועוד.

בימים אלו הוקם בסמוך למקום האירוע חדר פיקוד, משותף לחצר החסידות, המשטרה, מד"א, כיבוי אש והעירייה, בו ניתן יהיה לשלוט על כל מהלך החגיגה, ולאבטח את שלום ההמונים. יצויין כי גדרי הצניעות נשמרים להפליא בכל מהלך החגיגה, בפיקוח ובהכוונת בד"ץ מישקולץ, דבר שאין לו אח ורע.

חלק מרגש ביותר במעמד כמידי שנה הוא בסיום דבריו הנרגשים של האדמו"ר, בו מקבלים קהל האלפים שבמקום "קבלת עול מלכות שמים", כשקריאת "שמע ישראל - וה' הוא האלוקים" מהדהדת למרחקים בחוצות העיר פתח תקוה, מה שמקרב המונים לאבינו שבשמים ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

יצויין כי השנה יבוא גם לידי ביטוי 40 שנות הנהגה של האדמו"ר בעיר פתח תקוה, בהם חולל מהפכה רוחנית אדירה והפריח את השממה, כשבין היתר הקמת מוסדותיו המפוארים החל מרשת החינוך מישקולץ לגיל הרך, תלמוד תורה, ישיבה לצעירים, ישיבה גבוהה, כוללי אברכים, בית דין צדק, בית הוראה ומערכת כשרות מהודרת, מפעלי תמחוי וחסד ועוד, לצד המוסדות המפוארים בירושלים וברחבי הארץ.

מהוועדה המכינה נמסר, כי המעמד יתקיים כרגיל כמידי שנה, וכל פרסומים אחרים שמטעים את הציבור אינם ראויים להתייחסות.

אירועי חסידות מישקולץ בשנה האחרונה - לציון 40 שנות הנהגת האדמו"ר בפתח-תקווה:




לצפייה במודעת הפרסום של האירוע לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד