י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המו"מ עם מפלגת ימינה

דיווח: נתניהו הסכים להעניק לבנט את תיק הבריאות

המו"מ עם מפלגת ימינה: ראש הממשלה בוחן אפשרות למנות את נפתלי בנט לתפקיד שר הבריאות • הבוקר סיעת ימינה צפויה להחרים את דיוני המליאה שתחוקק את חוקי הרוטציה | כל הפרטים 

דיווח: נתניהו הסכים להעניק לבנט את תיק הבריאות
יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחן אפשרות למנות את נפתלי בנט לתפקיד שר הבריאות. ההצעה הגיעה במטרה לרצות את סיעת ימינה שמסרבת להצעות אחרות שהגיעו מהליכוד לטובת הצטרפותה לקואליציה. יצוין כי בין הליכוד לימינה שורר נתק בשיחות המו"מ מאז סוף שבוע שעבר. 

הבוקר (חמישי) דווח כי נתניהו הביע נכונות להעניק לבנט את תפקיד שר הבריאות במקום השר יעקב ליצמן שהודיע בתחילת השבוע כי הוא מוותר על התפקיד. על פי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש, ההצעה של הליכוד הועברה לסיעת ׳ימינה׳ דרך אותם ערוצים בהם מתקיימים שיחות המו"מ.

בתוך כך, אתמול דווח כי בליכוד הציעו לסיעת ימינה את תיק החינוך שמיועד לשר בנט, המשרד לענייני ירושלים המיועד לשר בצלאל סמוטריץ׳ ותפקיד סגן שר לרפי פרץ או לחברת הכנסת אילת שקד. בסיעת ימינה דחו את ההצעה.

בנוסף, בסיעת ימינה צפויים להחרים הבוקר את דיוני מליאת הכנסת, שצפויה לדון בהצעות החוק שסוללת את הדרך להקמת הממשלה. בין הנושאים שיעלו בדיוני המליאה יעלה גם הסכם הרוטציה הקובע כי משך פעילות הכנסת תתקצר לל-3 שנים וכי בעוד שנה וחצי גנץ יתחלף עם נתניהו בתפקיד ראש הממשלה.

נפתלי בנט נתניהו שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד