ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תוקף את גנץ, אשכנזי והחרדים

הזיגזג של מר ליברמן: "יהיו בחירות רביעיות"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף את גנץ ואשכנזי בנאום בכנסת: "אימצו את עמדת המועצת - שוד לאור היום" • כמובן לא שוכח לתקוף את החרדים ואת השפעתם על מקבלי ההחלטות • צפו בתיעוד

הזיגזג של מר ליברמן: "יהיו בחירות רביעיות"
בני גנץ\אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג/גרשון אלינסון, פלאש 90

למרות שהבהיר כי לא יהיו בחירות רביעיות, כעת הגיע הזיגזוג. יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מעריך כי נתניהו צפוי לגרור את ישראל למערכת בחירות רביעית. בנאום במליאה היום (חמישי) הוא תוקף את ראשי כחול לבן בכך שאימצו את מתווה חוק הגיוס שאישרו מועצת גדולי התורה.

חבר הכנסת ליברמן אמר: "בכל קואליציה יש קצת גועליציה, בקואליציה הזאת יש רק גועל". לטענתו, "אין שם ישראל לפני הכל - כלום. רק ג׳ובים ותעסוקה לכחול לבן. אתם (כחול לבן א.ק.) עשיתם הסכם בזוי, יש לכם מקסימום ג'ובים ומינימום השפעה".

ליברמן התייחס לשינוי התפקידים הצפוי של יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן ואמר: "ליצמן בכלל לא מנהל משא ומתן קואליציוני. הוא מודיע לראש הממשלה: הוא לא יהיה שר הבריאות. הוא רוצה להיות שר הישכון".

"החלום הזה של 'דיור בר השגה' הולך ומתרחק. זה מה שאתם עושים, שוד לאור היום", אמר ליברמן והוסיף, "אחרי ההצלחות של ליצמן במשרד הבריאות - אנחנו יודעים מה תהיה ההצלחה שלו במשרד השיכון".

"לגבי הביטחון, שני רמטכ"לים (בני גנץ וגבי אשכנזי א.ק.), יש גרסה שהביאו משרד הביטחון ושניהם מאמצים את הגרסה של מועצת גדולי התורה שבהחלטה שלה עשתה הכל כדי לרוקן את חוק הגיוס מתוכן". ליברמן העריך ואמר לנציגי כחול לבן במליאה, "הממשלה לא תקום, אין לנתניהו שום עניין להקים ממשלה, הוא רוצה הלבנה מכם לבג"ץ וללכת לבחירות". הוא סיכם: "תקבלו גם בושה וגם בחירות מוקדמות".

חוק הגיוס איווט ליברמן .יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד