ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אני יכול לעשות הרבה"

טראמפ מאשים: סין עושה הכל כדי שאפסיד בבחירות

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התראיין אמש לסוכנות הידיעות 'רויטרס' שם האשים את סין כי היא אחראית למגיפת הקורונה בעולם. לטענת הנשיא, סין עושה הכל כדי לסייע ליריבו ג'ו ביידן לנצח במירוץ לנשיאות בבחירות השנה

טראמפ מאשים: סין עושה הכל כדי שאפסיד בבחירות
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא דונלד טראמפ אמר אתמול (רביעי) כי הוא מאמין שצורת הטיפול של סין בנגיף הקורונה היא ההוכחה לכך שסין תעשה כל שביכולתם כדי לגרום לו לאבד את הנשיאות בבחירות הקרובות בנובמבר.

בראיון לסוכנות הידיעות 'רויטרס' בחדר הסגלגל אמר טראמפ, כי הוא בוחן אפשרויות שונות מבחינת ההשלכות על סין בנוגע לנגיף. "אני יכול לעשות הרבה" אמר.

טראמפ מאשים את סין ואומר כי היא אחראית למגיפה העולמית שהרגה לפחות 60,000 איש בארצות הברית, עם מיליון נדבקים, ופגעה קשות בכלכלת ארה"ב וגררה את ארצות הברית למיתון עמוק, תוך סיכון תקוותיו לכהונה נוספת של ארבע שנים.

הנשיא טראמפ תחת ביקורת כי לא פעל מספיק מוקדם כדי להכין את ארצות הברית לנגיף הקורונה. ואמר שהוא מאמין שסין "הייתה צריכה להיות פעילה יותר בכדי להודיע ​​לעולם על נגיף הקורונה הרבה יותר מוקדם".

כשנשאל האם הוא שוקל להעניש את סין, טראמפ לא הגיב בפירוט, רק אמר. "יש הרבה דברים שאני יכול לעשות, אנחנו מחפשים לדעת מה קרה."

"סין תעשה כל שביכולתה כדי שאאבד את המירוץ הזה", אמר טראמפ. הוא אמר שהוא מאמין שסין רוצה שיריבו הדמוקרטי, ג'ו ביידן, ינצח במירוץ כדי להקל את הלחץ שטראמפ הפעיל על סין בנוגע לסחר ונושאים אחרים.

סין קורונה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד