ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מגפת הקורונה

בשורות טובות: תושב בני ברק שהיה במצב קשה - שוחרר מביה"ח

מבית החולים שיקומי רעות תל אביב מוסרים, כי  הרב מעוז פורת, שחלה בקורונה והיה מונשם ומורדם במשך שבועיים, משתחרר היום לאחר שסיים בהצלחה את תהליך שיקומו בבית החולים. הוא ישהה עדיין במלונית לחולי קורונה עד להחלמתו המלאה • צפו

בשורות טובות: תושב בני ברק שהיה במצב קשה - שוחרר מביה"ח
מעוז פורת משתחרר מבית החולים צילום: דוברות ביה"ח שיקומי רעות ת"א

בשורות טובות מבית חולים שיקומי רעות תל אביב: הרב מעוז פורת, שחלה בקורונה והיה מונשם ומורדם במשך שבועיים, משתחרר היום לאחר שסיים בהצלחה את תהליך שיקומו בבית החולים רעות.

הרב מעוז, תושב בני ברק ובעבר מנהל האשכול החרדי במחוז דן פ"ת של קופ"ח כללית, לא ראה את משפחתו מזה כחודש ואשתו שחלתה גם היא בקורונה, שוהה עדיין במלונית לחולי קורונה.

מעוז היה במצב קשה, מורדם ומונשם, והגיע לביה"ח רעות כשהוא מרותק לכיסא גלגלים ובתום טיפול שיקומי אינטנסיבי – הוא יוצא היום הביתה נרגש לפגוש לראשונה את ילדיו.

הרב מעוז פורת סיפר: "אני מאוד נרגש ושמח. לפני חודש אושפזתי בבית חולים השרון, הייתי מורדם ומונשם. ההרגשה לעמוד שוב על הרגליים היא הרגשה נפלאה. יש ברעות אנשים נפלאים. לא יכולתי לעמוד על הרגליים ואני יוצא בלי שום אביזר עזר, הודות לטיפול וליחס המקצועי שקיבלתי מרעות".

פרופ' רפי חרותי, ראש חטיבת השיקום בבית החולים רעות: "הרדמה והנשמה ממושכת הם מצבים שמאוד מתישים את מערכות הגוף. מעוז התקשה ללכת, סבל מחולשת שרירים. עבודת השיקום התמקדה בחיזוק מערכת הנשימה, סיבולת לב הריאה וחיזוק מערכת שריר השלד כדי להחזיר את המטופל לתפקוד שלם ומלא".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד