י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנכ"ל מכבי מר רן סער בשיח רפואי עם מאות עסקני רפואה של ארגון 'מאיר לעולם'

"הקורונה היא חלק מהחיים שלנו לתקופה הקרובה ולזמן בלתי קצוב. אנו ערוכים להתמודדות עם המצב המורכב ולמתן שירות מקיף ומקצועי בכל הפרמטרים גם בתקופה זו"

מנכ"ל מכבי מר רן סער בשיח רפואי עם מאות עסקני רפואה של ארגון 'מאיר לעולם'
מנכ"ל מכבי במפגש הוירטואלי צילום: יח"צ

אמש נערך מפגש וירטואלי ראשוני וייחודי מסוגו, בו נערך שיח פורה בין חברי ארגון 'מאיר עולם' ומנכ"ל מכבי מר רן סער. 'מאיר עולם' הינו ארגון חלוצי שהוקם לפני כ-6 שנים ע"י הרב חיים קליגר והרב משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי לע"נ הילד מאיר קידר ובו משתתפים אישי ציבור ועסקני רפואה ומטרתו להעניק סיוע לכל המגזרים והאוכלוסיות בכל סוגי הפניות הנוגעות לענייני רפואה בהיוועצות עם מנכ"לי בתי חולים, רופאים ופרופסורים בעלי שם.

במהלך השיח עם מנכ"ל מכבי מר רן סער שנערך למעלה משעה העלו המשתתפים שאלות בהם הם נתקלים בחיי היום יום בעבודתם עם הקהל ובהתמודדות עם השגרה החדשה והבלתי מוכרת בצל הנגיף. במהלך השיחה עלתה דרך התנהלותה של מכבי מאז פרוץ הנגיף, חדשנותה והובלתה בכל הנוגע למתן שירות בתהליך הבדיקות המהירות בכל רחבי הארץ, כגוף רפואי מוביל הייתה מכבי הראשונה בהקמת והצבת עמדות סטריליות וחדשניות שפועלות כבר בבני ברק ובערים נוספות ומהוות פריצת דרך בתחום, משלוח תרופות עד הבית לאנשים מבודדים ובודדים, שת"פ עם החמ"לים של העיריות בכל הארץ ועוד.

מר רן סער מנכ"ל מכבי המשיך ושיבח את  מסירותם של  הצוותים הרפואיים שעובדים בנחישות ובמסירות ופועלים לילות כימים במתן מענה לחברים, וכן את עבודתם המופלאה של מתאמי קשרי הקהילה שעושים עבודתם קודש בסיוע לחולים בין אלו השוהים במלוניות- באספקת ציוד רפואי, מזון ואמצעי תעסוקה לחולים וסיוע בכל הבירוקרטיה הנדרשת והן החולים השוהים בביתם- במשלוחים, במתן מענה לכל שאלה, במזון ותרופות עד הבית ועוד היד נטויה. מוקדי מכבי הוכשרו למתן מענה לחברים בכל הסוגיות הנוגעות לנגיף בכדי לסייע לחברים לעבור את התקופה הקשה ובהפגת הדאגה וחוסר הוודאות שאופפת את הציבור.

מנכ"ל מכבי ציין כי הוא מחזק את הנוקטים בעמדת החזרה לשגרה בהדרגה בזהירות ועל פי נהלי משרד הבריאות בכדי לסייע למשק להשתקם ולאזרחים לחזור לחיי שגרה תקינים ובריאים ככל האפשר.

בסיום השיחה פנה רן סער לחברי הארגון בתודה על הזדמנות להיות חלק מהמיזם החשוב ואמר: "אני גאה ליטול חלק במיזם ייחודי וחשוב זה בו משתתפים רבים וטובים מהצוות המנהלי של מכבי ומתאמי קשרי הקהילה ושמח על ההזדמנות להעניק לחברי הקבוצה את הכלים הנכונים למתן מענה נכון ומקצועי לשאלות הרבות בהם הם נתקלים. מכבי ממשיכה להוות אוזן קשבת לכלל הציבור ולעסקני הרפואה ולהעניק את מיטב השירות בכדי שנעבור את התקופה הזו ביחד, בבריאות ובשלום".

מכבי שירותי בריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד