ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתווה הקפסולות יוצא לדרך

המסמך נחשף: לראשונה ב'אור ישראל': יתירו פלאפון לבחורים

מתווה הקפסולות התקבל בישיבת 'אור ישראל' ובקמפוס הישיבה בפתח תקווה נערכים לפתוח את הסדרים כבר בשבוע הבא. 'בחדרי חרדים' חושף את כל התנאים שהנהלת הישיבה הציבה, לצד הוראת שעה המתירה אחזקת מכשיר סלולר כשר | מהלך מפתיע בפני עצמו • פרסום ראשון

המסמך נחשף: לראשונה ב'אור ישראל': יתירו פלאפון לבחורים
שיעור כללי באור ישראל צילום: EBA

בצל מתווה הקפסולות שאינו ישים כל כך, בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה החליטו לאמץ אותו בחום עקב שמרנות הישיבה על הבחורים במשטר קפדני כל השנה.

בישיבה הפיצו מסמך לקראת החזרה עם כל הדרישות מבני הישיבה לקראת החזרה.

בהנהלת הישיבה מספרים כי הישיבה תחולק לקפסולות של 26 בחורים וכל קפסולה תהא מנותקת לחלוטין משאר הקפסולות ותאכל את ארוחותיה באופן עצמאי. דהיינו בית מדרש לתורה ותפילה וללימוד החורה, עם אכילה שתיה ולינה.

בידוד זה יימשך 14 יום ולאחריה מתקבצות כל הקפסולות יחד, והישיבה חוזרת לתפקוד מלא ללא הגבלות בתוך שטח הישיבה, אמנם כל זמן שהרשויות לא יחזירו את השגרה, מתחם הישיבה יהיה סגור בפני זרים מחשש להדבקה, ולא יכלו להיכנס למתחם הישיבה, אלא לאחר בידוד של 14 יום.

בחור ישיבה משוחח בפלאפון. צילום אילוסטרציה: שוקי לרר

במסמך מציינים כי גם בתקופת הלימוד בקפסולות יהיו משלוחים בין התלמידים להורים, לשני הכיוונים, ולאחר מכן יתאפשרו גם ביקורים של ההורים במתחם מיוחד שהישיבה תקצה לכך.

כאן מגיע הדובדבן שבקצפת, בהוראת שעה הנהלת הישיבה תאשר החזקת טלפונים כשרים, דבר שלא היה בהיסטוריה בישיבה הקפדנית אפילו על הכנסת עיתונים.

בישיבה לא הכריזו על היום וכותבים כי הישיבה תיפתח באחד מימי השבוע הבא. בזמן הקפסולות יימשך לימוד מסכת סנהדרין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכל זמן נתון ניתן לפרוש מהתהליך אך ללא אפשרות חזרה. בחור שיש לו מחלות רקע או ששכב ליד אדם חולה אחר, לא יוכל להירשם לתהליך כלל.

ישיבת אור ישראל קורונה סלולר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד