י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון כבד

צעיר בן למשפחה חרדית נהרג בתאונת דרכים

הלם בקהילה החרדית בפלורידה עם היוודע דבר פטירתו של שהעלם הצעיר בן ה-17 לאחר שנפגע בתאונת דרכים ונאבק על חייו בימים האחרונים | עם ישראל התפלל לרפואתו ונוסף לו השם 'חיים' | האב: "בטוח שחיים שלום דוב בער לקח את אלפי פרקי התהילים מכולכם אל העולם הבא"

צעיר בן למשפחה חרדית נהרג בתאונת דרכים
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מפלורידה מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו הטראגית של שלום דוב בער בן שימול ז"ל בן השבע עשרה, בנם של הרב יוסי ודבורה. שנפטר כתוצאה מתאונת דרכים שעבר בתחילת השבוע.

שלום דוב בער רכב על אופניו ביום ראשון האחרון ונפגע מרכב חולף, למרות כל מאמצי הרופאים הוא נפטר אתמול מפצעיו הקשים.

שלום דוב היה בוגר בית הספר של חב"ד, והיה שחקן כדורגל נלהב שהקפיד לחבוש בגאווה את הכיפה שלו לכל משחק, כך מדווח האתר Colive.

המנוח ז"ל הוא בנם הצעיר של הרב יוסי ודבורה, מבית רמב"ם, קהילה לטינית ספרדית אורתודוקסית בפלורידה. הם שימשו בעבר כשלוחים של חב"ד ומורים בארגנטינה, קולומביה וגואטמלה.

"הוא היה הקפטן של קבוצת הכדורגל שלו והשפיע לטובה על חבריו ועל אלה שהכירו אותו, הוא היה מלא שמחת חיים וגומל חסד", אומר הרב יוסי סרוגו, חבר המשפחה ממיאמי. "הוא היה אחד מאותן נשמות שהשם שלח לזמן קצר להביא חיים ויופי לעולם הזה", סיכם.

ביום ראשון האחרון יצא שלום לרכב על האופניים שלו ונפגע ממכונית, הוא שכב ללא הכרה בבית חולים, משפחה וחברים התאספו מחוץ לבית החולים כדי לומר תהילים להחלמתו. השם 'חיים' נוסף לרפואתו, אולם הוא נתבקש לישיבה של מעלה.

"לעולם לא נבין מדוע השם עושה את הדברים האלה", אמר אביו על החדשות הטרגיות. "אני בטוח שחיים שלום דוב בער לקח את אלפי פרקי התהילים מכולכם אל העולם הבא. זה מראה שכאן עלי אדמות, בעולם של אפלה כה רבה, העם היהודי מאוחד יותר מתמיד", סיכם האב השכול חדור האמונה והביטחון.

תאונה קטלנית חרדים פלורידה שלום דוב בער בן שימול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד