י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מִי וָמִי הַהֹלְכִים

אחרי דעת גדולי ישראל: מה תכריע הממשלה

דריכות בבתים רבים הבוקר לקראת החלטת הממשלה, האם ייפתחו הלימודים במוסדות החינוך החל מיום ראשון, למי ולאיזה גיל, כמה שעות לימוד ובאיזו מתכונת בדיוק | נזכיר את דעת גדולי ישראל שנחשפה ב'בחדרי' כי אין לשלוח את הקטנים מכיוון שאינם יודעים להישמר 

אחרי דעת גדולי ישראל: מה תכריע הממשלה
ילדים חרדים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (שישי) צפויים שרי הממשלה להכריע בסוגיית החזרה ללימודים, ברקע התנגדות גדולי ישראל לחזרת הילדים הצעירים למוסדות, כשעל שולחן הממשלה יונח מחקר מיוחד שיהווה משקל רב על החלטתם.

כפי שדווח בימים האחרונים, בניגוד למתווה משרד החינוך להחזיר לספסל הלימודים דווקא את הכיתות הנמוכות, במשרד הבריאות מבקשים להפוך את ההחלטה ולהשאיר את הילדים הצעירים בביתם.

על שולחן הממשלה שתתכנס הבוקר בשעה 10:00, יונח מחקר שנערך בימים האחרונים ואשר בדק, האם ילדים צעירים מדבקים ומדביקים בנגיף הקורונה ועל סמך זה יקבלו השרים את ההחלטה, האם לפתוח דווקא את הכיתות הגבוהות או שמא את הצעירים ביותר, כשהכיתות הגבוהות ימשיכו בינתיים בשגרת הלימודים מרחוק.

כפי שנחשף השבוע לראשונה ב'בחדרי חרדים' דעת גדולי ישראל, אשר הביעו התנגדות כי הילדים הצעירים יחזרו ללימודים בעקבות החשש כי אלה לא ידעו לשמור על הנחיות משרד הבריאות, בניגוד לכיתות הגבוהות.

מי שפעל ליישם את הוראת גדולי ישראל הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שאמר אתמול בדיון עם המועצה לביטחון לאומי (המל"ל) כי "הציבור החרדי חושש להחזיר את הילדים בגנים ובגילאים הנמוכים. מעדיפים לפתוח קודם את הבוגרים יותר", כך דווח.

בנוסף, 'בחדרי חרדים' דיווח כי אתמול השתתפו מנהלי רשתות החינוך החרדיים בדיון ממושך עם נציגי המל"ל ומשרד הבריאות, כשבסיום המפגש נטו במל"ל לאמץ את הוראת גדולי ישראל ולהשאיר את הילדים הצעירים בבית ולהחזיר את הלימודים מילדי כיתה ו' ומעלה.

מוסדות החינוך ישיבת ממשלה חזרה ללימודים חזרה לשגרה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד