י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברקע הקרב הפוליטי

הירושה של ליצמן: המנכ"ל מציע עצמו כמועמד לתפקיד

תוך כדי שהקרב על תיק הבריאות מתנהל בשדה הפוליטי, יש מי שמחזיקים בתואר דוקטור ומעוניינים לנהל את מערכת הבריאות בפן המקצועי | על פי הדיווח הבוקר ב'ידיעות', מנכ"ל ביה"ח שיבא חושק בתפקיד, כשברקע התיק מוצע לגבי אשכנזי מ'כחול לבן' ולנפתלי בנט יו"ר 'ימינה'

הירושה של ליצמן: המנכ"ל מציע עצמו כמועמד לתפקיד
יצחק קרייס/יעקב ליצמן צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

בתום השבוע הפוליטי הסוער, בו הודיע חבר הכנסת יעקב ליצמן כי הוא עוזב את תפקידו כשר הבריאות לטובת משרד השיכון - במערכת הפוליטית ומחוצה לה פתחו בקרב על הירושה.

בין 'הליכוד' ו'כחול לבן' טרם הושגו הבנות מי יחזיק בתיק, כש'הליכוד' דורש בתמורה להעברת התיק לידי 'כחול לבן' לפחות שני משרדים שנמצאים בידי גנץ, כשביניהם עדיין מתנהל שיח.

בימים האחרונים עלו מספר שמות לתפקיד, כאשר במקרה והתיק יישאר בידי גוש הימין, הוא הוצע גם ליו"ר 'ימינה' השר נפתלי בנט, בניסיון לגרום לו ולמפלגתו להיות בממשלה המתהווה, כשעדיין לא ברור האם 'ימינה' על כל חלקיה תהיה חלק מהממשלה המתגבשת.

אם התיק יעבור לידי 'כחול לבן' הוא יועד תחילה למספר 2 במפלגה, חבר הכנסת גבי אשכנזי, אלא שבמהלך השבוע דווח כי אשכנזי יעדיף לכהן כשר החוץ, לצד הלחץ המופעל עליו לקחת את תיק הבריאות בעת המשבר המתנהל בעולם.

בתוך כך, הבוקר דווח ב'ידיעות אחרונות' כי מנכ"ל בית החולים הגדול במדינה, שיבא בתל השומר, מציע עצמו לתפקיד שר הבריאות, פרופסור יצחק קרייס צוטט כמי שמציע עצמו לתפקיד. אך בעיתון דווח כי קרייס מבקש להנהיג את מערכת הבריאות אבל לא בהכרח בתפקיד השר.

יעקב ליצמן שר הבריאות פרופ' יצחק קרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד