י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תכנית החזל"ש יוצאת לדרך

הוחלט: ישיבות קטנות יחזרו ללימודים; ומה עם הת"תים? כל הפרטים

הצעת גדו"י שלא לפתוח את הלימודים עבור הילדים הקטנים היות והם לא יודעים להישמר ולהתרחק זה מזה, התקבלה על פי המסתמן בקרב השרים ואנשי המקצוע כמתווה שהציע השר דרעי | בשלב זה, רק הישיבות הקטנות וילדי הגנים ישובו ללימודים, תלמודי התורה נשארים בבית

הוחלט: ישיבות קטנות יחזרו ללימודים; ומה עם הת"תים? כל הפרטים
בחורי ישיבות בחדר אוכל צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

בדיון מיוחד של שרי הממשלה שמתקיים בשעה זו בנוגע לפתיחת הלימודים במגזר החרדי, מסתמנת הסכמה בין השרים. ראש הממשלה והגורמים המקצועיים במל"ל ובמשרד הבריאות החליטו לפתוח את הישיבות הקטנות יחד עם כיתות ז-ח, כבר ביום ראשון הקרוב.

עוד הוחלט בתום הדיון, כי שאר כיתות תלמודי התורה ישובו כבר במהלך החודש הקרוב ללימודים, למעט כיתות א-ג שעליהן ימתינו להכרעת גדולי ישראל.

לפי ההצעה שיזם השר אריה דרעי על פי בקשת גדולי התורה ודבר הבקשה פורסם לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', רק התלמידים הבוגרים יחזרו לספסל הלימודים מחשש שהקטנים יותר, אינם יודעים להישמר מפני הידבקות בנגיף.

כפי שדיווחנו אתמול (חמישי), הצעתו של דרעי עלתה לדיון מקצועי עם מנהלי הרשתות החרדיות הרב אליעזר סורצקין וחיים ביטון, ישראל אוזן נציגו של השר דרעי, יהושע טננהויג נציגו של סגן השר פרוש ומשתתפים נוספים כי התלמידים הצעירים יישארו בשלב זה בביתם.

על פי הסיכומים, בשלב הראשון יחזרו בציבור החרדי רק תלמידי הישיבות הקטנות, וגם ילדי הגנים, כשבשלב הבא, יחזירו באופן מדורג את ילדי תלמודי התורה מכיתה ו' ומעלה.

בנוגע לציבור הכללי, שם הוחלט ההפך. ילדי כיתות א-ג יחזרו כבר ביום ראשון, שאר הכיתות יחזרו ללימודים רק בעוד חודש.

קורונה חזרה ללימודים ישיבות קטנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד