י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חדש באתר 'בחדרי חרדים': תיירות בישראל

אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף משרד התיירות, גאים להשיק ערוץ חדש: תיירות בישראל • כל הטיולים, כל המסלולים, כל האטרקציות, הפעילויות והמידע המלא לאפשרויות התיור והבילוי לכל המשפחה

חדש באתר 'בחדרי חרדים': תיירות בישראל
דוב האזרחי

הדרך של כל אחד ואחת מאיתנו להכיר טוב יותר את הארץ בה אנו חיים, היא לצאת לטייל בנופיה המרהיבים, להכיר את אתרי התיירות המטופחים, את שלל האטרקציות העומדות בפני המטייל, לצד הפעילויות הרבות שניתן למצוא בכל מקום, כמו גם האירועים היחודיים.

אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף משרד התיירות, גאים להשיק מדור חדש: תיירות בישראל. במדור, שתחת ערוץ תיירות ואוכל, תמצאו את כל המידע הדרוש לתיירות בישראל.

תכני המדור נכתבו בקפידה רבה ובהתאמה מלאה לציבור החרדי שומר המצוות, ובהדגשה על המקומות הקדושים, אתרים בעל עבר יהודי היסטורי, קברי צדיקים ועוד.

המדור החדש בנוי בצורה קלה ונוחה מאוד לניווט ולחיפוש יעד תיירותי לכם ולבני משפחותיכם.

תחת "טיולים לכל המשפחה", תמצאו מסלולים מלאים ומפורטים לטיולים המתאימים לכל גיל, עם או בלי עגלות, ובכל אזור בארץ בו תחפצו.

תחת "פעיליות ואטרקציות" תמצאו רשימה ארוכה של כל הפעילויות והאטרקציות המחכות לכם, מחולקים לפי איזורים: צפון, דרום, מרכז וירושלים.

תחת קטגוריית "אירועים" מחכה לכם רשימה מלאה של כל האירועים הצפויים, מחולקים ומסודרים לנוחיותכם, לפי חודשים.

עוד תמצאו במדור החדש מידע מלא על כל מרחבי התיירות של ישראל: גוש דן, גוש עציון, הנגב, הערבה, עמק החולה ועוד ועוד. כמו כן, לשימושכם מידע מלא על ערי ישראל אותם תמצאו תחת "ערים ויישובים", וכן רשימת מוזיאונים עיקריים, מחולקת לפי איזורי הארץ.

תחת "אתרים יהודיים" ריכזנו עבורכם רשימה ארוכה של מרבית האתרים היהודיים. לדוגמא: קברי הסנהדרין, מערת אליהו הנביא, בית הכנסת העתיק בפקיעין, ועוד ועוד.

לקראת חול המועד סוכות הבא עלינו לטובה - וגם בשאר ימות השנה - כנסו למדור 'תיירות בישראל', ותתחילו לתכנן את מסלול הטיול הבא.

לכניסה למדור לחצו כאן
מדור תיירות בישראל משרד התיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד