י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דווקא עכשיו – רכישת דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב

דווקא עכשיו, כשהקורונה מתחילה להתפוגג ואנחנו נכנסים לשגרה חדשה, זה הזמן להסתכל על דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב. העיר שלא עוצרת, נרגעה בחודשיים האחרונים והדבר השפיע על שוק הדירות, על המשכנתאות וגם על המוכרים. כל אלו גורמים לכך שזה הזמן הנכון להתפנות לרכישה שתמיד חלמת עליה

דווקא עכשיו – רכישת דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב
מכירת דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב צילום: פרימיום TLV

קניית דירת יוקרה בצפון תל אביב היא חלומם של רבים ולא במקרה. הצפון הישן שנבנה בשנות ה-30 וה-40 של המאה הקודמת נחשב לאזור נחשק תודות לפארק הירקון עם המדשאות הרחבות, מגוון גני הילדים ומתקני הספורט, שבילי האופניים וכמובן, שלל בתי הקפה והמסעדות. דירות היוקרה המטופחות מציעות מגורים ברמה הגבוהה ביותר ובמיקום המושלם.

הזמן המתאים לרכישת הדירה הוא עכשיו

במשך החודשיים האחרונים שוק מכירת הדירות נעצר. ככל שנכנסו יותר מגבלות כך הוצגו פחות דירות ובאופן טבעי מספר העסקאות בתקופה זו פחת גם הוא. עכשיו, בעלי נכסי היוקרה רוצים עוד יותר למכור את הנכסים ולהתקדם לשלב הבא בחייהם. זוהי הזדמנות לקונים לבחור מבין מגוון הנכסים שרק ממתינים למבקרים שיבואו לבחון אותם מקרוב.

לצד שוק הדירות, אפשר להסתכל גם על שוק ההון שממשיך לעבור תהפוכות ועדיין נחשב ללא יציב. אין כל ספק שרכישת נדל"ן ממשיכה להיות השקעה בטוחה, במיוחד בימים אלו. הרכישה מתאימה לאלו שרוצים להגשים את חלום המגורים התל אביבי ועבור אלו שרוצים להשקיע בענף שנחשב ליציב. ניתוח השוק לאורך עשרות שנים מצביע על תמונה ברורה של זינוק במחירים. בימים בהם מכירת הדירות חוזרת להיות רלוונטית, מדובר על השקעה משתלמת במיוחד.

עצירת פרויקטים בבניה

המחסור בעובדים ומגבלת התנועה גרמה לפרויקטים רבים להיעצר. לא תמיד הייתה זו בחירה של המנהלים אלא בעיקר אילוץ שנבע מצורך להגן על הציבור. עצירה זו הובילה לשינוי בשוק שימשיך להשפיע על המתרחש גם בשנים הקרובות. פרויקטים שמתעכבים גורמים לאפקט דומינו ובעקבותיהם נעצרים או לא מתוכננים אפילו פרויקטים חדשים.

עצירה זו היא עוד סיבה להחליט לרכוש נדל"ן כאן ועכשיו ולא להמתין למחר, בו לא בטוח שיישארו עוד נכסים. ככל שהשוק מצטמצם וישנן פחות דירות למכירה, מחירן עשוי לעלות והרכישה לא כדאית. במקום להמתין ולראות מה יקרה עם השוק, עדיף לנצל את ההזדמנויות כשהן רלוונטיות ולהתחיל לראות את דירות היוקרה שעומדות עכשיו למכירה.

ומה לגבי אמצעי המימון

שוק המשכנתאות ידע לא מעט טלטלות ואין כל ספק שהקורונה העלתה סימני שאלה רבים. הבנקים מצאו עצמם במצב בו רבים מעכבים את המשכנתאות הקיימות, עם צמצום כפוי של כוח העבודה ותהליכים שהתעכבו. עכשיו, כשהשגרה מתחילה לחזור לעצמה, הביטחון עולה וכוח האדם בבנקים הופך להיות זמין יותר. אין זה אומר שכרגע הריביות המבוקשות לא עשויות להיות גבוהות במעט יותר מאלו שלפני הקורונה, אך יתכן והבנקים ירצו דווקא עכשיו לקבל אליהם לקוחות יציבים והדבר יתבטא גם בתנאים.

אם לפני כחודש הבנקים נאלצו לסגור את הדלתות ולספק משכנתאות רק לאלו שהיו כבר בתהליך מתקדם מול הבנק, עכשיו הדלתות מתחילות להיפתח ואפשר לדבר על אמצעי מימון. כשהמשק חוזר לעצמו אפשר להתחיל לדבר על רכישת דירת יוקרה חדשה.

מאיתור הנכס הנכון ועד לכניסה לבית

חברת פרימיום תל אביב מתמחה במתן שירות אישי וייחודי לרוכשי דירות היוקרה בעיר. החברה מכירה את העיר על שלל שכונותיה והפרויקטים השונים שנבנים בה מזה למעלה מ-30 שנה. שירות הפירימיום כולל מעטפת מלאה, ממציאת הנכס הנכון לרוכשים ועד לליווי אדריכלי ומשפטי. הליווי הצמוד יעזור לך למקסם את ההשקעה שלך, בין אם היא לצורך מגורים ובין אם לצורך השכרה. על פי החברה, משקיעים אשר בוחרים דווקא עכשיו לרכוש דירת יוקרה בצפון הישן של תל אביב ימצאו הזדמנויות מפתיעות וזה הזמן הנכון לביצוע עסקאות נדל"ן.

תל אביב רכישת דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד