ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פופים לילדים למגוון שימושים ברחבי הבית

אם החלל מעט מונוכרומטי, או שמשהו בעיצוב פשוט לא עובד, תמיד אפשר לשלב פוף. פופים הם דרך קלה וזולה להכניס עניין לחדר מבלי לעצב מחדש לחלוטין

פופים לילדים למגוון שימושים ברחבי הבית
פופים צילום: depositphotos.com

אם בעבר פוף היה מוצר מאוד סטנדרטי בעיצוב אחד ויחיד, כיום יש מבחר גדול של פופים בשלל דגמים, עיצובים וגדלים, מה שמאפשר לכם לעצב כאוות נפשכם ובהתאם לחזון העיצובי המיוחד רק לכם. ולמען הסר ספק אתם ממש לא חייבים להסתפק באחד אלא שיכולים להרשות לעצמכם לקנות כמה ולבטא את האישיות שלכם בצורה ייחודית. פופים לילדים למשל ישרתו מגוון מטרות בחדר הילדים, ומחוצה לו. הם אינם חייבים להיות מוגבלים לחלל אחד של חדר הילדים, אפשר להשתמש בהם בדרכים שונות ומגוונות גם ברחבי הבית. כמו למשל בדרכים הבאות:

פופים לילדים במחירי מבצע ניתן למצוא כאן>> היכנסו ובחרו לעצמכם את הפופים המתאימים ביותר לעיצוב חללי הבית השונים.

קצת צבע לחלל

אם החלל מעט מונוכרומטי, או שמשהו בעיצוב פשוט לא עובד, תמיד אפשר לשלב פוף. פופים הם דרך קלה וזולה להכניס עניין לחדר מבלי לעצב מחדש לחלוטין. פוף יכול להיות בדיוק האלמנט המאזן החסר, למשל בחלל בצבע בז' אפשר להכניס פוף צבעוני שיכניס קצת צבע. אפשר גם לשלב פוף מבד מודפס. אם החלל מודרני מדי ויש בו המון קווים ישרים, קצוות חדים וגימורי מט, פוף עגול ופשוט יכול להכניס קצת רכות ועניין.

פוף במקום רהיט

עם פופים אפשר להיות לא קונבנציונליים ולעצב באופן יצירתי. פוף שישמש כשולחן או ככסא יכול להיות רעיון ייחודי. כמובן שהכוונה היא לא לשולחן כתיבה, אלא לשולחן צד או שידה ליד המיטה. כמובן שעל הפוף הנבחר להיות מעט קשיח כדי לשרת את המטרה. בנוסף ישנם פופים שמעוצבים ככורסה, כך שאם צריך מקום ישיבה בחדר, הם מציעים פתרון נוח ושימושי.

פתרון ישיבה ידידותי לילדים

פופים מספקים פתרון ישיבה מאוד ידידותי לילדים. הם נמוכים ולכן נוחים לישיבה. הם רכים ונעימים כך שאפשר לרבוץ עליהם למשך זמן, אפשר לקרוא עליהם ספר, לארח או אפילו לשחק משחק. פופים מתאימים גם לפעוטות, ואם מדובר בחדר של קטנטנים הם יכולים לשמש כפתרון ישיבה נוח ובטיחותי. כשהם בגובה הרצפה קל לעלות עליהם ללא חשש או סיכון כלשהו.

משענת לרגליים

כאשר אתם מגיעים הביתה לאחר יום עבודה מאתגר ומתיש אתם רוצים שיהיה לכם מקום להרים למעלה את הרגליים ולנוח כמו שצריך. פופים לילדים בדיוק בגודל המתאים לשמש כמו הדום. מצאו דגם שמשתלב מושלם עם הכורסה שלכם ותוכלו להתרווח כמו שצריך ולהפוך את עיצוב החלל לפחות שגרתי.

מקום ישיבה נוסף

אנשים שאוהבים לארח תמיד צריכים שיהיה להם מקום ישיבה נוסף לעת צרה. זה המקום בו הפופים נכנסים לתמונה ומציעים פתרון ממש מועיל. אתם יכולים לשלב פופים קטנים בחדר האירוח, הם לא תופסים מקום רב ונראים ממש יפה. ואתם יכולים להביא לסלון פופים מחדר הילדים.

שולחן צד

פופים מדליקים, מעוצבים וקשיחים יותר יכולים לשמש אתכם כשולחן צד, עליו מניחים מגזינים, או אולי שמיכת טלוויזיה. הם יכולים להפוך למקום הישיבה של חיית המחמד שלכם וליצור אווירה אקלקטית וייחודית. למעשה אין גבול לשימושים של פופים לילדים, עליכם רק לחשוב מחוץ לקופסה, בצורה יצירתית.

פופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד